Ga naar inhoud

Site "passend" maken


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb met Dreamweaver een site gemaakt, en op mijn beeldscherm ziet het er goed uit (resolutie 1400*1050). Alleen op andere pc´s met een lagere resolutie, ziet het er niet meer uit (beeld past niet meer). Is het mogelijk een site te maken die op elke resolutie "past"?. Wat is trouwens de meest gangbare/default resolutie? Thanx, P de bb
Link naar reactie
Dat kan met een "vloeibaar ontwerp", of dat met Dreamweaver kan weet ik niet. Zie bijvoorbeeld [url=http://www.thenoodleincident.com/tutorials/box_lesson/boxes.html]Little Boxes[/url]. Je kan ook overwegen je site voor 800 x 600 te maken (al of niet gecentreerd), die resolutie wordt best nog veel gebruikt (~30%). Zo heb ik het opgelost. Greetz, Jos
Link naar reactie
[quote:09529f80a6="Paulus de Bosbouter"] Is het mogelijk een site te maken die op elke resolutie "past"?. Wat is trouwens de meest gangbare/default resolutie? [/quote:09529f80a6] Ja. 1024*768 volgens mij, hoewel er ook een groot aantal mensen nog op 800*600 werkt. Kijk anders eens op de statistieken van de nedstat-teller van startpagina.nl
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...