Ga naar inhoud

website check


anoniem

Aanbevolen berichten

Zet het screenshot op een andere pagina i.p.v. 'verborgen' in de homepage (scheelt veel onnodige downloadtijd en de huidige oplossing is gewoon ontzettend knullig). Het nut van de 'Link to DupDetector' link ontgaat me volkomen, omdat het niet duidelijk is wat DupDetector eigenlijk is, laat staan wat het met Refiler te maken heeft. Verder zijn toevoegingen als 'click here to' en 'link to' nogal overbodig. Waarom link je niet naar de Refiler helpfile vanuit het hoofdmenu? De download link werkt niet in Mozilla, omdat je gebruik maakt van backslashes. De HTML code is niet valid. Lelijk kleurenschema, ziet er nogal shabby uit.
Link naar reactie
nou ik heb ook even op je site gekeken, afgezien van de voorgaande opmerkingen wil ik nog wel even wat toevoegen: 1- popup is irritant 2- de vraag om percision time/date manager te installeren is nog irritanter is dupecheck niet een programma dat hetzelfde doet als die van jou? als dat zo is zou ik em niet op mijn site zetten :) als het niet zo is: my bad :) groeten, J
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...