Ga naar inhoud

mozilla en css probleempje


Aanbevolen berichten

Hoi, Heb een site gemaakt en die ziet er onder IE goed uit. Maar met mozilla en firebird wordt de achtergrond die een egale kleur moet hebben als een kleine balk te zien en daardoor komen ook de andere elementen er niet goed uit te zien. Wat moet ik doen om deze site ook met andere browsers er goed te laten uitzien ?? Roelof url site : http://members.lycos.nl/mskbasketball
Link naar reactie
Hoi Ik heb de file die ik op de harde schijf staat, gevalideerd voor zover het kon. Kon niet helemaal voldoen omdat ik anders zaken moest veranderen in het menu boven die dan niet goed meer werkt. Menu is gemaakt in dreamweaver. Voor zover ik het kan nagaan zit het probleem in het feit dat Mozilla mijn content gedeelte die voor de beige kleur zorgt door IE anders wordt gelezen dan door Mozilla. Dus dit gedeelte : #Content { position : absolute ; left : 0px ; top : 120 px; width : 800 px; margin:0px 0px 0px 0px; padding:20px; z-index: 0 ; background-color: #ffcb94 ; height: 350px ; } het wordt in HTML aangeroepen door : <div id="content"> </div> Wie kan me helpen om dit op de lossen ?? Roelof
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...