Ga naar inhoud

mijn site


Aanbevolen berichten

Ehh, ik krijg hoofdpijn van die draaiende @, de tekst is te summier, en wat doet die scrollbalk rechts in het verhaal? Verder is de tekst hier en daar wat vreemd: "ook doen we software installaties van besturingssystemen zoals Windows" Ten eerste is 'software-installatie' 1 woord, dus dat schijf je aan elkaar. Deze fout komt meerdere malen bij verschillende woordcombinaties voor. Ten tweede: wat bedoel je met de zin? Doe je ook hardwareinstallaties van besturingssystemen? Wat voor OS installeer je verder nog (je gebruikt immers meervoud..) En wat is het verschil tussen een hardware- internet- en software-installatie??? En deze: "neem contact met ons op via e-mail: en vervolgens geef je een telefoonnummer :) Max
Link naar reactie
OK toch nog even: Dat apestaartje moet weg KILL IT KILL IT! Zwarte letters op donkergroen: Magnifiek. Maar ik kan het al niet eens lezen, laat staan mannen. (<--[i:dd76c9c8a0]zijn vaker kleurendoof[/i:dd76c9c8a0]) Het flitst en ik wordt er fysiek misselijk van. En neem inderdaad een echt domein bij een echte hoster. Vermeld ook je KvK (als je dat al hebt) want dat wekt vertrouwen. Iets wat ik nu nog niet heb, als pseudo-potentiele klant. [i:dd76c9c8a0]Het apestaartje is dood. Als symbool van de nieuwe economie heeft ie al afgedaan toen eerdergenoemde farce uiteenknapte.[/i:dd76c9c8a0]
Link naar reactie
Ik zou niet kiezen voor appelgroen voor het type bedrijf dat je vertegenwoordigd. Lichtgrijs met wit is ook mooi, eventueel in combinatie met bordeaux rode letters.....om maar een voorbeeld te geven. De tekst is nu niet of nauwelijks te lezen. Houdt de achtergrondkleuren licht en eenvoudig, en zorg voor een goed contrasterende tekstkleur. De apenstaart zou ik zeker weghalen. Wat denk je van een mooi logo van het bedrijf? Dat zou naar mijn smaak veel fraaier en toepasselijker zijn. Ik vind de overgangen naar een ander menu item niet helemaal mooi verlopen, de pagina flitst wit op. Misschien daarom een idee, om bij deze template de achtergrondkleur van het tekstveld gewoon wit te maken. De tekst op zich is nog veel te summier en zal zeker uitgebreid moeten worden. De knop contact kan weg, je hebt immers al info. Verder zou ik de scrollbalk driehoekjes bij de mouse over in de tekstkleur van de website houden. Succes!
Link naar reactie
[b:aa9138920e]Fout:[/b:aa9138920e] software installatie softwareinstallatie [b:aa9138920e]Goed:[/b:aa9138920e] software-installatie Het is één woord, en ook een samenstelling. Een samenstelling wordt alleen met een streepje geschreven als het anders tot verwarring kan leiden mbt betekenis of uitspraak. In het Nederlands worden woorden zoveel mogelijk samengesteld, in tegenstelling tot bijvoorbeeld het Engels waar alles juist zoveel mogelijk wordt opgesplitst in losse woorden. Overigens proberen Maximilaan en Webspider volgens mij hetzelfde te zeggen, dus bij deze de toelichting. - Bas
Link naar reactie
1 Getver wat een site 2 Ik bestel hier maar niets, er staat namelijk niets alleen maar bellen en mailen 3 aan het taalgebruik te zien is dit gemaakt door een techneut. 4 er staan nog onwaarheden in over garantie bepalingen ook (garantie wordt nl verleend door de verkoper en niet doot zijn leverancier) 5 bedrijfsinfo mist Peter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...