Ga naar inhoud

Sitecheck


anoniem

Aanbevolen berichten

Dit is een site die ik ff snel in me kaar heb geknutseld. Hopelijk kunnen jullie dingen melden die beter kunenn ben namelijk zelf niet tevreden over de layout!!! www.allcheats.tk of www.allcheats1.netfirms.com Dit zijn de oude links van mijn vorige site nog dus het kan zijn dat je daar nog wat van terugziet! P.S. Hoe kan ik mijn site er moderner en spannender uit laten zien?? Bij voorbaat dank Alwin Winius CYA
Link naar reactie
Ik had eigenlijk beloofd om het hier niet meer te gebruiken, maar dit is een typisch voorbeeld van "uithuilen en opnieuw beginnen". Design lijkt uit de begintijd van internet te stammen en ziet eruit als een *enorm* standaard template (maar dan wel een hele slechte). Paar hints: gebruik geen licht op donker, andersom leest beter. Geen bewegende onzin. Ennuh:[quote:3c8b4d3598]WIJ HEBBEN EXCLUSIEVE RECHTEN VAN ATARI[/quote:3c8b4d3598]Uhuh, dream on. :roll:
Link naar reactie
[code:1:42d2ca3f50]<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40">[/code:1:42d2ca3f50][code:1:42d2ca3f50]function MM_reloadPage(init)[/code:1:42d2ca3f50]Welk gedeelte heb je zelf gedaan :-? . Site werkt totaal niet in Mozilla 1.6a (en dat ligt niet aan de toevoeging 'a' op versienummer). (GROTE) TIP: Leer HTML en CSS. {[url=http://www.annevankesteren.nl/archives/chapters/learning/]SPAM[/url]} -Anne
Link naar reactie
Om nog even verder te gaan op die quote.[quote:87e5f7b3c9]Dit is een site die ik ff snel in me kaar heb geknutseld.[/quote:87e5f7b3c9]Moet er niet ergens een regel zijn op dit forum, dat dit soort 'nutteloze' sitechecks een slotje moeten krijgen? [img:87e5f7b3c9]http://squaries.phrea.com/lockit2.gif[/img:87e5f7b3c9]
Link naar reactie
[quote:d5940f2ddd="termin8or"]Om nog even verder te gaan op die quote.[quote:d5940f2ddd]Dit is een site die ik ff snel in me kaar heb geknutseld.[/quote:d5940f2ddd]Moet er niet ergens een regel zijn op dit forum, dat dit soort 'nutteloze' sitechecks een slotje moeten krijgen? [img:d5940f2ddd]http://squaries.phrea.com/lockit2.gif[/img:d5940f2ddd][/quote:d5940f2ddd] Het idee is ok, maar de uitvoering weer es dramatisch. Foute kleuren! Fout letertype etc, ech nie goei. Tlijkt me een beetje overdreven om dit soort topics meteen te sluiten, als ik me nog kan herinneren hoe mijn eerste site eruit zag:) Greetz, Jurrie
Link naar reactie
Het is allemaal nog BETA heb alles aangepast en de server ondersteunt niet alles. Ook is de code nog 1 grote bende! Maar ik denk dat jullie de oude site nog hebben gezien omdat het niet goed gegaan is met het uploaden. Waren wat probleempjes waardoor de eerste site boven kwam inplaats van de nieuwe. Want de nieuwe is groen en je kan wel gaan zeggen. Ik denk dat jullie of de zwarte of de blauwe hebben gezien. En nog heel eventjes over die rechten die heb ik wel degelijk. als je me niet geloofd: hier heb je het mailtje van hun [quote:3469a6dfc8]Jiska Atari Benelux Jiska Ludikhuize PR Manager E-Mail: jludikhuize@atari.com Visit our G-booster-website! Visitez notre site G-Booster http://www.g-booster.com Dit bericht (inclusief de eventuele bijlagen) is vertrouwelijk. Wanneer u dit bericht ten onrechte heeft ontvangen, dient u de afzender hiervan onmiddellijk per kerende e-mail op de hoogte te brengen en dit bericht te verwijderen uit uw systeem. Elk onbevoegd gebruik en/of onbevoegde verspreiding van dit bericht is niet toegestaan. U wordt erop gewezen dat e-mailberichten aan wijziging onderhevig kunnen zijn.Atari Benelux B.V. is niet aansprakelijk voor de onjuiste en onvolledige overdracht van de informatie in dit bericht noch voor mogelijke vertraging in de ontvangst van dit bericht of schade aan uw systeem als gevolg van dit bericht. Atari Benelux B.V. staat er niet voor in dat de integriteit van dit bericht behouden is gebleven noch dat dit bericht vrij is van virussen, niet is onderschept of vatbaar is geweest voor tussenkomst (door derden). Ce message (y compris d'éventuelles pièces jointes) est confidentiel. Si vous avez reçu ce message par erreur, vous êtes priés d'en informer immédiatement l'expéditeur par retour d'e-mail et d'effacer ce message. Toute utilisation et/ou diffusion sans autorisation préalable est interdite. Nous vous signalons que les messages par courrier électronique peuvent être sujets à des modifications. Atari Benelux B.V. ne répond pas de la précision de l'information transmise, ni d'un retard éventuel de réception de ce message ou de dommages subis par votre système informatique suite à ce message. Atari Benelux B.V. ne garantit pas que l'intégrité de ce message reste conservée, ni l'absence de virus, ni l'exactitude de son contenu suite à l'intervention de tiers.[/quote:3469a6dfc8] P.S. ga niet de officiele bestand laten zien want hier kan ik gedonder mee krijgen dit is voor mij al vrij riskant! En ik heb wat hulp gehad van enkele mensen ja heb de site niet volledig zelf gebouwd. En met die kleuren ben ik het zelf ook wel wat eens ben nog bezig om een goede kleurverdeling te krijgen maar dat lukt nog niet helemaal! CYA
Link naar reactie
[quote:44660a52c8]Ik zie nergens dat het exclusief is, jij? [/quote:44660a52c8] Lezen misschien wat zei ik nou dit is niet de officiele mail want die kan ten onrechte gebruikt worden!!!! En ten 2de er staat indien ten onrechte ontvangen melden dus dat zegt ook al behoorlijk wat zitten behoorlijke rechten aanverbonden CYA [/quote]
Link naar reactie
[quote:4696d57082="allcheats"][quote:4696d57082]Ik zie nergens dat het exclusief is, jij? [/quote:4696d57082] En ten 2de er staat indien ten onrechte ontvangen melden dus dat zegt ook al behoorlijk wat zitten behoorlijke rechten aanverbonden [/quote:4696d57082]Nou, dat zegt helemaal niks, zo'n standaard verhaaltje doet elk bedrijf en kan je ook prive bijvoegen in elke e-mail.
Link naar reactie
Ik zeg toch GVD niet voor niks dat dit eigenlijk al te ver gaat!!! Ligt het aan mij of zijn degene die zeggen dat ik die rechten niet heb echt zo dom! Vraag het anders dan na bij atari als jullie me niet geloven!!! P.S. iedereen die heeft gezegd dat ik die rechten niet hebt staat in mijn black list op de site en heeft dus geen toegang meer tot de gedeeltes met nieuws en dergelijke CYA
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...