Ga naar inhoud

Sitecheck


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:6868e44725="Gert-Paul"]Ik vind de kleurstelling niet super --> het fel groene bij het blauwe. Ook de rode links springen net iets te veel uit. De navigatie mag dus meer geïntegreerd worden in de site. Ik vind die ads links onderaan ook irriant. Valt net wat te veel op! Voor de rest: redelijk.[/quote:6868e44725] Die rode en groene kleur. Door welke vervangen om het toch meer naar elkaar toe te trekken? Die InLive dinges staat er sinds kort op. Het duurt ook erg lang met laden. Ik was al van plan deze eraf te halen. Zal het zo doen.
Link naar reactie
[quote:01df1878ca="Jursch"]Ziet er wel aardig uit, alleen dat logo is wel erg ee groen :o Jurrie[/quote:01df1878ca] Ben met een nieuw logo bezig. Lukt alleen nog niet echt. Maar komt eraan! [quote:01df1878ca="Gert-Paul"]Dit blauwe ziet er al heel wat beter uit dan het oude groene!!!! Nu kun je site tenminste normaal bekijken. Alleen nu nog een goede index, die bestaat op dit moment uit een witte pagina...[/quote:01df1878ca] Dat is inmiddels verholpen. Foutje tijdens het oploaden.
Link naar reactie
[quote:d546f51e41="Maarten Pol"][quote:d546f51e41="Jursch"]Ziet er wel aardig uit, alleen dat logo is wel erg ee groen :o Jurrie[/quote:d546f51e41] Ben met een nieuw logo bezig. Lukt alleen nog niet echt. Maar komt eraan! [quote:d546f51e41="Gert-Paul"]Dit blauwe ziet er al heel wat beter uit dan het oude groene!!!! Nu kun je site tenminste normaal bekijken. Alleen nu nog een goede index, die bestaat op dit moment uit een witte pagina...[/quote:d546f51e41] Dat is inmiddels verholpen. Foutje tijdens het oploaden.[/quote:d546f51e41] Das al beter zo!! Jurrie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...