Ga naar inhoud

[check] smileys [weereens wat anders he :D ]


anoniem

Aanbevolen berichten

Wat een gezanik toch weer zeg. Wel of niet mooi, wel of niet geïrriteerd. Zoals ik al eerder in dit topic las, vind ook ik het wel leuk om te zien hoe e.e.a. altijd wel weer in de richting van een flame-war gaat. Persoonlijk vind ik die smilies helemaal niks. Maar, daar komt wel bij dat ik geen enkele smilie leuk vind, of ze nu rond, vierkant of geänimeerd zijn. Het is wel leuk gedaan hoor Phrea. Dat je er ook echt tijd voor uitgetrokken hebt vind ik toch wel een 'OK-tje' waard. Succes er verder mee... HoOdLuM™
Link naar reactie
Kijk eens aan, daar hebbik wat aan. ;) Je geeft aan dat je smileys sowieso al nix vindt, maar je herkend dat ik er veel tijd in heb gestoken [er zit dan ook echt heel veel tijd en onderzoek in die dingen]. :) Input is iets waar ik niet zonder kan, zeker niet in deze, niet alleen moeten de smileys gewoon goed en duidelijk zijn, maar daarnaast is het ook belangrijk dat wanneer men op de page komt men ook een voldoende keuze heeft uit smileys om te posten en dat is soms best lastig in te schatten. We hebben gemaakt waarvan wij denken dat men ze zal gaan gebruiken, maar er zijn altijd uitdrukkingen/acties/etc waar wij niet aan denken en anderen wel, dus input blijft belangrijk. Gelukkig worden ze met enige regelmaat aangevraagd, gebruikt en het belangrijkste: gemod, iets wat wij alleen maar aanmoedigen, dat brengt het tot een hele leuke en complete familie smileys. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...