Ga naar inhoud

Sitecheck: Rensformule1.tk


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik mis het gevoel dat ik op een f1 site zit. Je ziet het alleen naar de header. Misschien kun je een f1wagen ergens in het menu verwerken????? en kleuren zoeken die meer erbij passen (denk aan rood = ferrari) Ook vind ik dat je menu bijna losstaat van je site. (zoals ik net al schreef) zou ik daarin dus een auto verwerken, of de header breder maken en het menu aan de header vase koppelen. Dit geld ook voor de Wk stand die rechts staat. Ook vind ik het fijn dat er iets met een link gebeurt als je eroverheen gaat. In het frame met de wk stand mis ik dat.... Zelf zou ik de header niet uit losse afbeeldingen en wat standaard tekst laten bestaan, maar uit een afbeelding van een auto, die overloopt naar die hokjes van zo'n finishvlag. Ook is een klein effectje over de letters vaak wel leuk... (ik weet niet hoe goed je thuis bent in photoshop, the GImp of iets dergelijks) K hoop dat je er wat aan hebt gehad. suc6 met het designen....
Link naar reactie
Heel erg goed in Photoshop ben ik ook weer niet, maar vroeger gebruikte ik altijd Macromedia Fireworks. Dat werkt voor een beginner wat fijner, omdat alles in een aparte laag wordt gezet. Je kunt elk object dan apart slepen, vergroten e.d.. Ik maakte dan wat tekst met effecten als inner-bevel en glow of gebruikte een meegeleverde filter. Ik gebruikte toen Fireworks 3 (en nu zijn ze bij versie 7 of 8),maar voor zover ik weet werkt het nog hetzelfde. Je kunt een trial versie downloaden van de website van macromedia. Misschien krijg je iets leuks door wat te proberen. en om het verhaal ff af te maken --> ik vond dat fireworks 3 te weinig functies had, dus heb toen the GIimp geprobeerd (=gratis). Ik moest toen voor school een cdhoesje ontwerpen en ik heb met wat proberen best wel iets leuks gemaakt. Maar uiteindelijk vind ik Photoshop fijner... Dus als je er een paar uurtjes aan uittrekt, zal je denk ik best wel wat leuks kunnen maken (zeker als je wat tutorials op internet leest)
Link naar reactie
Sorry voor de errors, ik was vannochtend bezig met de nieuwe layout er op te zetten, maar ik merkte dat ik eerst ruimte moest vrij maken, mijn account was te vol. Hierdoor heb ik veel dingen verwijderd, in de veronderstelling dat ik meteen de nieuwe layout (die uitgaat van nieuwe bestanden) meteen op het net komt. Hier had ik echter geen tijd meer voor, ik moest naar school. Nu ga ik de nieuwe layout er op zetten. Sorry voor de tevergeefse pogingen. Ik hoop dat vanmiddag de nieuwe layout helemaal kant en klaar er op staat. Groeten, Rens
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...