Ga naar inhoud

Gevraagd: advies WYSIWYG editor voor kinderen


Aanbevolen berichten

[quote:486202cb6d="Phrea"][quote:486202cb6d="Jeroen Doorn"][quote:486202cb6d="kanertw"]wat is er mis met frontpage???[/quote:486202cb6d] - Teveel code - Domme code - DHTML 'trucjes' die alleen in IE werken - et cetera Wat er mis is met Frontpage? Mensen gebruiken het...[/quote:486202cb6d] Arg, kom zeg... Het gaat om de site van een kind... Al is het gemaakt in een Tefal anti-aanbaklaag pan, wat kan jou het schelen.[/quote:486202cb6d] Wat het mij kan schelen? Niet veel moet ik je bekennen :) Ik ben echter wel van mening dat je beter iets goed kunt leren dan half... Wellicht een goed idee voor RedCat, een WYSIWYG-RedCaditor... (patent is aangevraagd)
Link naar reactie
Tja.... als Engels geen probleem is.... kies dan voor Hotdog Junior van Sausafe software... speciaal voor kinderen en als ze later verder willen stappen ze naadloos over naar goede HTML Editor: Hotdog Professional. HotDog Junior US$39.95 HotDog Junior is an easy to use Web Page creation tool designed primarily for children aged 6yrs and up. 'Junior' (the friendly HotDog Junior character) will guide kids through a simple 4 step process whilst educating them about Web page creation, and ensuring they have fun along the way. It's so simple even Mom and Dad can use it!
Link naar reactie
Een erg leuk,leerzaam,en bovendien gratis programma is : EasyHTML....zet de zoekmachine maar aan het werk !! Goede ervaringen mee en in (veel) bibliotheken kun je daarbij het volgende boekje vinden,waar aan de hand van voorbeelden : ALLE ASPECTEN van HTML aan de orde komen. Het boekje heet Webdesign (Nederlands) uitgegeven door Sybex in juli 2000. Afbeelding met een blauwe helm (coach) Enne succes ermee,mocht je het boekje (eventueel in de winkel) NIET kunnen vinden,dan stuur ik het op voor Euro 7.50 (incl.portokosten)
Link naar reactie
[quote:14e9a47f5c="Annie"][quote:14e9a47f5c="Rynus Rein"]... (wee'k niks op te zeggen, maar Frontpage misvormt je source VRESELIJK)[/quote:14e9a47f5c] FP kan, afaik, ook source afleveren zonder alle FP/IE-specifieke opsmuk. btw. sommige developers zijn nog veel beter in het misvormen van een stukje HTML dan welke wysiwyg editor dan ook.[/quote:14e9a47f5c] :oops: :oops: :oops: was vergeten dat mijn eerste website ook in FP was gemaakt, ik neem alles terug. edit: maar ik blijf er bij dat FP niet voldoet aan mijn eisen die ik nu stel aan een WYSIWYG-editor
Link naar reactie
Ik heb geen andere ervaring dan met de wysiwyg-editor Front Page, maar ben daar snel vanaf gestapt (heb html geleerd). Ik heb dus geen idee of je bij andere wysiwyg-editors de source meteen kan zien. Maar ik de beginselen geleert door van die simple interactive online tut's ([url=www.davesite.com]hier stond (of staat..., is alweer een tijd geleden) er een [/url]... betwijfel of dit em was). Daarna ben ik m'n gemaakte webpages (gemaakt met FP) bestuderen, en snap nu redelijk veel van html. Ben er echter mee gestopt, omdat ik toch verder nooit meer pagina's maakte, en als ik het weer doe, bestaan er altijd nog html woordenboekies, de basis ken ik immers al. Jochem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...