Ga naar inhoud

fouten in tabellen controleren


Aanbevolen berichten

Door gebruik van includes met php heb ik in mijn pagina's geneste tabellen tot in de 15° macht denk ik :lol: Maar... ik ben wellicht hier en daar eens een cel of een rijtje vergeten af te sluiten.. en ergens zal misschien ook wel eens een </table> ontbreken. [b:6035f0e9e8]Bestaat er een programma dat voor mij opspoort waar in de code ik iets vergeten bent.[/b:6035f0e9e8] IE valt niet over mijn foutjes, maar de correctere browsers doen het wel. Ik wil iedereen een mooie site aanbieden!!
Link naar reactie
Je kan "op het oog" problemen vaak terugvinden door de borders van tables aan te zetten. En als je code een beetje netjes ingesprongen is (eventueel na wat hulp van bijvoorbeeld codesweeper in homesite) dan maakt dat het controleren al een heel stuk makkelijker. Overigens heeft homesite ook de mogelijkheid om je code te valideren. Verder kan je natuurlijk je html code door de w3 validator halen om te kijken wat die allemaal te vertellen heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...