Ga naar inhoud

Site check requested!


Aanbevolen berichten

Een paar (negatieve) dingen: - frames - font element - tabellen - onnodig flash (maakt het eerder lelijk dan mooi) - intro [[@Sjoerd Update uw browser :) > IE-gebruikers moeten niet alleen overstappen op mozilla ze moeten hem ook bijhouden. Alpha versie van 1.5 werkt goed. Maar 1.4 stable zal het ook goed doen aangezien Netscape 7.1 geen probleem is. Nog een tip: via View > Change theme > Modern ziet mozilla er ook een beetje uit, mooier dan IE]] -termin8or
Link naar reactie
Schrik me de pleuris bij dat geluid op de intro [en had al op skip geklikt], nie meer doen he. Zie sowieso het nut niet in van die splash eik. Sja, niet veel bijzonders, je hebt zo te zien een voorliefde voor ani gifs, en je hebt wat opties in swish gevonden... Daarnaast zijn de 'afgeronde' hoekjes nogal verpixelt. Niet mijn stijl, ik zou het wat subtieler aanpakken. Edit: je moet ook de borders van je plaatjes fixen.
Link naar reactie
OK, intro is geluid is weg. Wat die rondingen betreft, die kreeg ik niet beter met paint (inzoomen tot op pixel niveau...) Daarvoor ga ik nog een wat proberen met wat stevigere grafische programma's. Ik proef (wat zacht uitgedrukt) verder een antipathie voor frames & tabellen. Waarom? & Wat anders? De borders, die gebruik ik naar mijn mening naar behoren..
Link naar reactie
[quote:0c65429421="termin8or"][[@Sjoerd Update uw browser :) > IE-gebruikers moeten niet alleen overstappen op mozilla ze moeten hem ook bijhouden. Alpha versie van 1.5 werkt goed. Maar 1.4 stable zal het ook goed doen aangezien Netscape 7.1 geen probleem is. Nog een tip: via View > Change theme > Modern ziet mozilla er ook een beetje uit, mooier dan IE]] -termin8or[/quote:0c65429421] Ik zal er eens naar kijken. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...