Ga naar inhoud

[CHECK] Web4uHosting.nl :: Webhosting


Aanbevolen berichten

Soms heb ik wel is javascript uit staan en dan... Anyway je menu moet dus anders. Probeer er is gewoon een lijstje van te maken. Vervang daarna het bolletje in het tekentje wat je gebruikt met css:[code:1:4f16e728a1]ul#nav{ list-style-image:url(blaat.png); }[/code:1:4f16e728a1] En daarna nog zoiets:[code:1:4f16e728a1]ul#nav a:hover{ background:green; }[/code:1:4f16e728a1]En klaar is je menu en het werkt in elke browser ;). -termin8or
Link naar reactie
jammer dat de site helemaal links in het scherm staat en er dus rechts zo grote saaie kleur ruimte staat. verder in de voetnoot op elke pagina: zetfouten...wel erg ouderwets he, zetten werd toch alleen bij de ouderwetse drukkers gedaan? prijzen excl btw mag eigenlijk wel duidelijker bij de prijzen vermald staan pv zo onderin uit het oog.... enne waarom 59€ is dat de nieuwe spelling ? ik geef nog steeds gewwon €59,- aan Een paar spelfoutjes in de disclamer:Web4uHost besteed= besteedt (ja toch?) neit ipv niet ... en waar wij dus geen directe controle over hebben kunnen niet als aansprakelijkheid gezien worden via ons.. beetje krom nederlands Web4uhosting bied=biedt zich=-zich De grootste reden is= zijn (reden is meervoud) rest heb ik niet meer bekeken, adviseer iemand met goede taal kennis er eens naar te laten kijken, het rammelt op sommige plekken behoorlijk
Link naar reactie
Persoonlijk denk ik dat je de "nieuws-scroller" er ook wel uit kunt halen. Zoiets is gewoon irritant en erg onhandig. Zeker als er niet genoeg nieuws is en hij toch gaat scrollen :). Misschien een soort knopje meer erbij zetten naar het nieuwsarchief? Klantenervaringen op je eigen site :roll: Ook zou je je stylesheet nog wel wat op kunnen schonen en hier en daar je markup wat verbeteren, maar de site zelf ziet er goed uit. Kwa ontwerp heb ik er niet echt wat op aan te merken. -termin8or
Link naar reactie
Kijk of je in de pagina zelf wat alternatieve content kan zetten. Gebruik daarvoor onder andere <noscript></noscript>. Op die manier valt de site terug op een simpeler menu als JavaScript uitstaat, zodat mensen toch nog kunnen navigeren. Een dergelijke aanpak kan je ook bij Flash gebruiken, en als je echt alles wilt afdekken heb je het (verplichte) alt-attribuut van plaatjes. - Bas
Link naar reactie
Het ziet er uit alsof je een koopje uit de bak bij de templates boer hebt gehaald... Let wel: hiermee bedoel ik niet DAT je het ook daadwerkelijk hebt gedaan, maar het ziet er zo 13-in dozijn uit. Wel netjes, echter. [quote:9ab2b245bb]Zitten er nog spelfouten in? [/quote:9ab2b245bb] Euhm, nogal ja. Let een beetje op je Nederlands (dus niet alleen spelling maar zinsopbouw): [quote:9ab2b245bb] Webdesign Indien u dit zelf niet goed kunt, kan Web4uHosting ook voor uw site een mooi uiterlijk verzorgen. Uw bedrijf kan op deze manier professioneel op internet getoond worden. Een prijzenoverzicht is moeilijk te tonen omdat iedere site weer anders is en dus andere prijzen heeft. Neem daarom contact met ons op en dan kunnen we het allemaal doorspreken. Van design tot prijs. In combintie met een hostingspakket kunnen wij zeer aantrekkelijke designprijzen aanbieden. Om meer werk van [b:9ab2b245bb]onze[/b:9ab2b245bb] te zien kunt u de portfolio pagina bekijken. [/quote:9ab2b245bb] Tip: 1 leest het voor, ander leest mee. Zo kom je achter de meeste spelfouten. Het euroteken dient VOOR het bedrag te staan (net als je doet bij dollars en vroeger de florijn. (fl 500,- en niet 500,- fl) Enneh, waar is je portfolio? Trouwens, dat "klantenervaringen" stuk is pure oplichting dat snap je he? [i:9ab2b245bb]Even terzijde, mogen jullie bij web4uhosting allemaal al stemmen?[/i:9ab2b245bb]
Link naar reactie
de klantervaringen zien er idd een beetje nep uit. Helemaal omdat ze allemaal op dezelfde dag zijn verstuurd. Voor de rest ziet de site er wel goed uit. Professioneel, maar wel een 'grijze muis. Mijn eerste gedachte was: "Daar heb je weer zo'n webhosting bedrijf, waar ik er al 100 miljoen van heb gezien"
Link naar reactie
[quote:91f1670f9b]Wij werken met professionele bedrijven [/quote:91f1670f9b] Misschien moet je ook eens met een professionele tekstschrijver gaan werken. En dan heb ik het niet over de spelfouten, de knulligheid straalt er gewoon van af. Verder is je site best aardig. Je wordt er misschien niet designer van het jaar mee maar dat hoeft ook niet. Hij voldoet en dat moet voldoende zijn. Alleen die banner bovenin zou ik veranderen. Een lieflijk wolkje dat langzaam overgaat in zwart, daar krijg ik geen positieve associaties bij. Gewoon nog wat meer lucht, dat roept het minste weerstand op. En dat enorme grijze vlak dat een derde van mijn scherm (1024x768) inneemt, kan dat niet anders?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...