Ga naar inhoud

Online webshop pakket..


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik ben eigenlijk op zoek naar het volgende... Wanneer je een online shop wil maken moet je iets verzinnen wat flexibel is kwa uitbreiding en makkelijk en duidelijk navigeerd voor de bezoeker. Het moet bv ook mogelijkheden hebben als link-pages maken om aan de producten te hangen en foto's toevoegen. Nu weet ik dat bv dit forum een standaard pakket is. Nu lijkt het me makkelijk wanneer een online shop is opgebouwd volgens hetzelfde princiepe. Vooral het online management vind ik erg aantrekkelijk. Dat je dus op elke pc na het inloggen toegang hebt tot alle zaken mbt de webshop. Bestaat er zoiets? En zo ja, kost het iets, is er een keuze uit mogelijkheden enz. Kan iemand mij wijzer maken? Alvast bedankt! [img:11c0b1917e]http://www.leconte.nl/phpBB2/images/smiles/dizzy.gif[/img:11c0b1917e] Gr. J-P
Link naar reactie
Bedankt voor de reacties! Gerben zo te zien is dat linkje van jou precies wat ik bedoelde. Ennuh.. script request? Aaahh.. het is toch niet zo dat ik vraag hoe je tekst centreerd in een vlak ofzo ;-) En Twofriends, het is eigenlijk zo dat we na het mislukken van een zelfstandig project we op zoek zijn naar een makkelijk en flexibel systeem. Vandaar mijn topic :-) Gr. J-P
Link naar reactie
[quote:fe5c02dbfd="gerben"]Kijk vooral eens naar [url=http://www.oscommerce.org/]oscommerce[/url]. Een open source systeem, wat bij mijn weten vrij goed is. Van horen zeggen dus.[/quote:fe5c02dbfd] Oscommerce kan ik inderdaad aanbevelen. De installatie, welke PHP en MySQL vereist, is erg eenvoudig. De ontwikkeling lag een tijd stil, maar is op dit moment weer erg actief. Er komen weer vaak updates voor uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...