Ga naar inhoud

Sitecheck


Aanbevolen berichten

Mooie site hoor. Goed vormgegeven, leuke en relevante informatie, veel interactiviteit, heldere navigatie etc. Maar als je iets beter kijkt zie je toch een paar slordigheidjes. Typfoutjes, schuifbalken waar ze niet horen. Bij foto's krijg je hele grote foto's te zien die veel te groot zijn. Je kunt wel alle boeken van van Loon zien maar je kunt ze niet met een klikje bestellen. En waar zijn de isbn-nummers? Waar kan ik ze kopen? Dat zijn dingen die niet horen bij een site die is gemaakt door een professioneel webdesignbedrijf.
Link naar reactie
Ik zal de teksten nog een keer onder de loep nemen. Dit geldt ook voor de schuifbalken. Verder was het een bewuste keuze om online bestellen op de door jou voorgestelde wijze niet mogelijk te maken. Maar wat niet is, kan natuurlijk nog komen. Die foto's zullen we nog eens onder de loep nemen, hier ben ik ook niet helemaal tevreden over. Bedankt voor de reactie.
Link naar reactie
Microsoft FrontPage 5.0 ok, het menu zou ik een a:hover bij maken (ik dacht dat de site nog aan het laden was :D ) en de engelse site en de duitse zou ik ook meteen in je nieuwe styl maken (las ik in het gastenboek).. en ik weet niet hoe 'goed' jij bent met websites maken maar je zou eens kunnen kijken of je van de frames af kan. css kan gebruiken en hem xhtml valid maken.. mzl wouter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...