Ga naar inhoud

pop-up


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ik ben vandaag begonnen met een site bouwen, aangezien ik erg jong ben lijkt het me leuk om een stuk of 10 tot 20 vensters te krijgen waarin ik de text kanbepalen, en alleen een ok knop zit.... kan iemand mij uitleggen hoe ik dat kan maken?? Ook wil ik graag een muziek speler, waar je op een naam kan klikken en dan gaat dat lied spelen... is dit mogelijk?? ik wil dat een stuk of 5 liedjes te luisteren zijn maar niet door elkaar.. greetz basxp
Link naar reactie
[quote:cc0ab2bd81="basxp"]ik ben vandaag begonnen met een site bouwen, aangezien ik erg jong ben lijkt het me leuk om een stuk of 10 tot 20 vensters te krijgen waarin ik de text kanbepalen, en alleen een ok knop zit.... [/quote:cc0ab2bd81]Als je maar niet 't lef hebt om een sitecheck te plaatsen! ;) :D - Bas
Link naar reactie
oh zulke popups... (alerts dus eigenlijk), nee ik dacht al, 20 pop-ups, daar word je niet vrolijk van. trouwens een tip voor basxp: met muziek moet je voorzichtig zijn, want niet iedereen word even vrolijk van bijv. van die jengelende miditonen uit z'n speakers... :-? dus als je muziek wilt gebruiken, zorg dan dat het echt een toevoeging is aan je site en niet omdat je toevallig toch nog wat midi's had.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...