Ga naar inhoud

[SiteCheck] Jouw mening graag!


Aanbevolen berichten

Op zich wel goed. Rustig en niet te wild :) 2 kritiek punten: - Leestekst niet centreren. Dat leest lastig. Voor kopjes is het een andere zaak. - Bij modeloverzichten graag niet alleen het plaatje, maar ook een naam/type of wat dan ook erbij zetten. Verder wel ok wat mij betreft. 'k Heb de tekst trouwens niet diepgaand doorgenomen.
Link naar reactie
mooie foto waarom met frames gewerkt? in het bovenste frame staat eigenlijk 'niks'. kleur verschil boven en onder is jammer. zet bij de foto's al wat informatie, en centreer de teksten niet. overzichtelijker is het om de teksten bv in tabellen te plaatsen (alle : recht onder elkaar bedoel ik dan).
Link naar reactie
[quote:847b137c3e]Op deze pagina's kunt u meer informatie vinden[/quote:847b137c3e] Meer? Meer dan wat? Trouwens, deze site lijkt heel erg op een officiële Yamaha site terwijl dat op het tweede gezicht niet zo is. Als ik de importeur van Yamaha was zou ik hier niet zo blij mee zijn. Heeft je vriend wel toestemming voor het gebruik van logo's en dergelijke?
Link naar reactie
[quote:3c6130050d="arny"][quote:3c6130050d]Op deze pagina's kunt u meer informatie vinden[/quote:3c6130050d] Meer? Meer dan wat? Trouwens, deze site lijkt heel erg op een officiële Yamaha site terwijl dat op het tweede gezicht niet zo is. Als ik de importeur van Yamaha was zou ik hier niet zo blij mee zijn. Heeft je vriend wel toestemming voor het gebruik van logo's en dergelijke?[/quote:3c6130050d] Zoek de gelijkenissen: [img:3c6130050d]http://www.digidude.nl/kees/yamaha1.png[/img:3c6130050d] [img:3c6130050d]http://www.digidude.nl/kees/yamaha2.png[/img:3c6130050d] En dat logo, denk je nou echt dat yamaha hier moeilijk over gaat doen? NEEN tuurlijk niet, hij schrijft toch geen onzin of weet ik veel wat over het bedrijf? Tja, als je 10000 bezoekers per dag hebt, oké
Link naar reactie
Nou, als twee druppels water Kees :lol: Ziet er op zich keurig uit. Ik wil ook even benadrukken dat de gecentreerde tekst enigzins storend is. Verder vind ik hem een beetje saaig. Ik kan er niet echt mijn vinger op leggen. Ik houd juist van sites die eenvoudig worden gehouden en geen extra tierlantijntjes, maar deze is wel heel basic. Niet dat er iets ontbreekt, maar het is meer de vormgeving van wat er al is. Misschien het font een maatje kleiner, het grijs van de linker menuutjes een andere kleur, de tekst tussen de afbeeldingen dichter bij de afbeelding waar de tekst over gaat en de borders om de klikplaatjes weg of in ieder geval smaller.
Link naar reactie
[quote:7d61a865df="Kees-?"] En dat logo, denk je nou echt dat yamaha hier moeilijk over gaat doen? NEEN tuurlijk niet, hij schrijft toch geen onzin of weet ik veel wat over het bedrijf? Tja, als je 10000 bezoekers per dag hebt, oké[/quote:7d61a865df] Ik bedoelde uiteraard niet dat deze site hetzelfde uiterlijk heeft als die van Yamaha. Als je op zoek bent naar meer informatie over viertakt motoren van Yamaha en je komt op de site van je vriend terecht dan krijg je de indruk dat het een site van Yamaha is. Je ziet niet gelijk dat het een 'fansite' (als je al fan kan zijn van een buitenboordmotor) is. Als ik de importeur was van die motoren zou ik daar niet zo blij mee zijn. Er zijn wel sites voor minder uit de lucht gehaald. Snappie?
Link naar reactie
Ik ben het eens met de "dit vindt Yamaha niet leuk" stelling. Sterker nog, als ik bij Nedstat zou werken en deze site onder ogen kwam, zou je teller afgesloten zijn. [i:f9d57b2942](Wat niet wegneemt dat ze bij nedstat wel eens raar doen)[/i:f9d57b2942] Zet er in ieder geval een disclaimer op, net zoals ze bij sites met plaatjes van Donald Duck doen enzo "Deze site is geenzins geaffilieerd met Disney(TM) en wordt niet gesponsord door etc." Want dat het een prive site is wordt me alleen duidelijk aan de URL. De teksten zijn gewoon te "wervend" Ik vraag me ook af hoe het zit met het beeldrecht op je foto's...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...