Ga naar inhoud

Site Controle


Aanbevolen berichten

[quote:edaac863a9="GeNic"]www.vandergang.nl/gang7 Kledingzaak Uiteindelijke tekst komt nog...it is een voorbeeld tekst... Lay out moest zo simpel mogelijk Anders? :wink:[/quote:edaac863a9] Ik zou die blauw-wit-blauw balk aan de linkerkant plaatsen i.p.v. rechts. Zo kan je, mocht dat nodig zijn, de tekst eventueel ook nog door laten lopen naar rechts toe.
Link naar reactie
Waarom dat ontzettend simpele menuutje in flash? :-? Verder vind ik de blauwe balken veel te 'zwaar'. Het trekt de site veel te veel uit evenwicht. Waarom zo'n superdeluxe frameset? Helemaal niet nodig. De afbeeldingen, vooral tussen de balken en het logo bovenaan, zijn hartstikke onduidelijk. Waarom alleen CSS gebruiken voor de scrollbar en verder niet? Contactformulier in een nieuw venster.. why? En waarom via mailto:?
Link naar reactie
De site oogt vrij saai. layout kleuren lijken beetje erg op de kleuren van tommy hilfiger. Ik heb ook het idee dat voor zo'n MKB het helemaal niet echt nodig is om een website te hebben.. (maar ja dat is maar een mening). ER staat weinig info op de website. Bij de foto's zit een zijbalk die er volgens mij niet hoort. Doordat ie voor 800 x 600 is gemaakt is dat witte gedeelte wel erg leeg.. zou idd dit idee vergeten en opnieuw beginnen..
Link naar reactie
Oke, hier ook even een reactie. Misschien zijn sommige punten al gezegd, maar hier toch even een opsomming van de voor mij meest opvallende punten: Uitlijning/balk: Door de volledig linkse uitlijning en blauw/rode balk aan de rechter kant van het kader, kijk ik echt vervelend tegen de website aan, wanneer ik recht achter mijn monitor zit. Vooral omdat de balken zo opvallend middenin staan, worden mijn ogen steeds afgeleid en willen zich telkens richten op het midden. Behoorlijk irritant. In vergelijking tot dit kun je naar mijn idee, de tekst beter tussen de balken inzetten om evenwicht te krijgen. Hoe het nu is, lijkt het overigens ook, alsof de hyperlinks tussen de balken de hoofdzaak zijn. Menu: Je hebt Flash gebruikt om een menu te maken. In deze situatie totaal overbodig. Waarom geen simpele mouse-over plaatjes? Pagina 'Gang7': Er staat geen content in (ja, behalve dan 'Gang 7' :)). Dit moet je nooit doen. Laat dan het menu-item eerst weg. Bezoekers klikken op 'Gang 7' om waarschijnlijk meer informatie over de winkel zelf te lezen. Wat krijgen ze? Niets.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...