Ga naar inhoud

test mijn zoekmachine


Aanbevolen berichten

Hierbij wil ik je uitnodigen om mijn zoekmachine uit te proberen Deze kunt u vinden op; [url]http://oostwijk.hypermart.net[/url]. Er staan momenteel even 2 sites in, die van computertotaal en van letsmeet.nl... Woorden waarop je kunt zoeken zijn 'date' 'Almere' 'computer' en diverse andere woorden. Uiteraard kan je ook sites toevoegen. Ik hoor graag wat ik eventueel kan verbeteren (Niet grafisch met css enzovoorts want dit is nog maar een kladversie) maar meer qua zoekmachine prestaties weergave etcetera. Heb je nog goede ideeen dan hoor ik ze ook graag.
Link naar reactie
hoort denk in het webdesign-forum, in de handleiding van dit forum staat immers het volgende: [quote:7d70181916]9. over site checks Als er staat: "Wat vinden jullie van mijn site?" dan wordt er vaak: "Zeg me hoe goed het is" bedoeld. Daardoor kunnen site checks kunnen nogal "vervelend" uitpakken; wat jij als designer/developer mooi en fantastisch vindt hoeft niet iedereen mooi te vinden. Er komen hier "professionals" die waarschijnlijk meer sites gezien hebben dan jij. Luister naar hun kritiek en leer ervan; wordt niet boos/verdrietig/teleurgesteld maar kom terug met een design waar iedereen stil van valt... [/quote:7d70181916]
Link naar reactie
Met Mozilla krijg ik alleen maar een 404 errors, waar ik ook op zoek. IE geeft een geweldige troep. Na een keer zoeken drie vensters open en nog een verzoek iets van Gator te installeren. [quote:cb065074af="waarddebon"] Heb je nog goede ideeen dan hoor ik ze ook graag.[/quote:cb065074af] doorlinken naar Google... wimb
Link naar reactie
ik snap het niet. wat wil je? een zoekmachine voor je eigen site of wat? gebruik dan een tool, zoals search engine builder pro. maakt wat javascripts, php of mysquel ( of zo iets) aan, en je hebt een perfecte zoekmachine, ZONDER ******* popups etc!! [spam]heb ik ook gedaan: [url=http://members.home.nl/juleswijers/zoeken/zoeken.html]mijn zoekmachine[/url][/spam] maar ik moet inderdaad ook nog op de zoekpagina zelf een zoekbalkje plaatsen, zodat je niet terug hoeft te gaan, net zoals bij jou. jules
Link naar reactie
[quote:4c7ae3fb2a="waarddebon"]WIMB, dat er bij Mozilla niets te zien is snap ik niet. Welke versie van Internet Explorer heb je ? Het zijn doodnormale html bestanden die iedereen moet kunnen zien.[/quote:4c7ae3fb2a] Ik gebruik Mozilla 1.4b, met popups geblokkeerd. Met popups gaat alles net zo. Type als zoekterm "computer" in en kom dan hier: http://oostwijk.hypermart.net/..%5Ccgi-bin%5Czoek.pl [404] Error - File Not Found Daarna wordt ik doorgestuurd naar deze pagina: http://www.hypermart.net/index.gsp Met IE 6.0 komt er wel een resultaat. wimb
Link naar reactie
Wimb, Bedankt voor het testen. Het probleem met Mozilla geldt ook voor Opera. Het ligt aan de aanroeping van het script. Er wordt aan gewerkt ;) De pop ups zullen in mijn definitieve versie verdwijnen. Juleswijers, het idee achter deze zoekmachine is om een tegenhanger te vormen voor Ilse en Google. Je zit nu vast te lachen, maar wat je nu hebt gezien is nog lang niet de definitieve versie er zal nog veel aan veranderen en worden toegevoegd, ook grafisch zal er heel wat veranderen. Voor de mensen die nog wat willen testen, hierbij een klein overzichtje met woorden waarop je kunt zoeken... C!T, Computer!Totaal, Site van de Maand, Topper, Begrippenlijst, U Vraagt Database, computers, hcc, IDG webpagina, www, homepage, homepag, homepge, homepaeg, nederlands, cursus, web, page, html, templates, create, free, tutorial, a, design, to, help, site, how, beginners, publishing Amsterdam, Almere, Rotterdam, Utrecht, Groningen, Leeuwarden, Leiden, Emmen, Hoogeveen, Zwolle, Den Bosch, let's meet, party, een man, een vrouw, alleenstaand, ontmoeten, ontmoeting, kennismaken
Link naar reactie
Met alle respect, maar met sites als Google of Ilse concurreren zal op z'n zachtst gezegd niet makkelijk zijn. Je moet een bijzonder groot aanbod hebben, een bijzonder goed algoritme om door het aanbod heen te zoeken en je moet naamsbekendheid hebben. Ik denk dat je het op alle punten aflegt tegen de gevestigde partijen als je niet iets nieuws of anderszins baanbrekends inbrengt. - Bas
Link naar reactie
Er komen binnenkort extra opties bij die bij deze zoekmachine bij een schaars publiek populair zal maken. Tevens worden tegen die tijd de sites die zich in mijn database staan dagelijks gecontroleerd of deze nog actueel zijn, en of er geen dode links in staan. Iets wat je van google of ilse niet kunt zeggen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...