Ga naar inhoud

Graag jullie mening...


Aanbevolen berichten

Eerste visuele indruk: Ziet er goed uit. Mooie kleuren. Rustig. Overzichtelijk. Een aantal visuele aandachtspuntjes: - Ik zie op twee plaatsen een link naar "Home" staan (in het normale menu en rechtsboven). Beetje verwarrend, want wat is nu wat? Die van rechtsboven duidt op een speciale functie. Op zich kun je daar wel iets leuks neerzetten, zoals bijvoorbeel "E-mail". - Ik zou de kleuren van de velden van het contactformulier anders doen. De gele kleur komt nergens anders terug. Misschien een lichte blauwe tint? Of oranje? Moet je even mee experimenteren denk ik wat het beste past. Technische aandachtspuntjes: - Er is geen DOCTYPE gedefiniëerd. Naast deze "fatale fout" (zoals de validator van W3C ([url]http://validator.w3.org[/url]) aangeeft) zijn er vast nog een aantal kleine puntjes. Diezelfde validator kun je daarvoor gebruiken, maar hij kan op dit moment niet meer vinden, omdat het DOCTYPE niet gedefiniëerd is. Suc6... ga zo door. Jeroen
Link naar reactie
[quote:533e2bb9fe]Steeds meer bedrijven kiezen voor reclame op internet, want [b:533e2bb9fe]reclame[/b:533e2bb9fe] is 24 uur per dag, 7 dagen in de week voor iedereen toegankelijk.[/quote:533e2bb9fe]Reclame 24*7*365 toegankelijk? Beetje vreemde zin... Daarnaast zie ik nergens een kvknummer etc staan, dat boezemt weinig vertrouwen in (of doe je het soms zwart erbij? ;)) Verder: wel aardig, weinig spectaculair, laat eens wat meer van je kunsten zien...
Link naar reactie
tijntje84, -ik houd van simpele sites, daar ben je wel in geslaagd. De site bevat volgens mij wel een paar "missers", ik hoop dat je vind dat ik niet teveel zeur... -je vermeldt niet waar "Dream-Webdesign" is gevestigd, geen telefoonnummer, geen namen van mensen die er werken -als je meer dan 600x800 op je beeldscherm hebt staan dan valt op dat je maar een klein deel van het scherm gebruikt (meer scrollen dan nodig dus), de rest blijft grijs (vind ik geen mooie kleur) Opmerkingen per pagina Home: -je begint met het maken van reclame op internet en vervolgens over een eigen website voor een bedrijf. Dat lijken me heel verschillende dingen -de spaties voor de "?" zijn erg lelijk en je gebruikt ze soms wel en soms niet -heet het bedrijf "Dream-Webdesign" of "Dream-webdesign" Webdesign -je vertelt alleen dat het ontwerp simpel en uitdagend gaat zijn, de rest van de pagina gaat niet over het ontwerp -de tekst na "Professionele uitstraling van uw website" gaat niet over "Professionele uitstraling van uw website" Webonderhoud -na "ontwerpt" hoort geen "-" te komen -het grootste deel van deze pagina gaat niet over "webonderhoud", maar over doel en ontwerp van de site van de klant. Tarieven -waarom maak je een pagina "tarieven" als je ze niet wilt vermelden -in de ene zin schrijf je "Omdat de ene site de andere niet is, hanteren wij geen standaard prijzen", amper 2 zinnen verder schrijf je "Het onderhoud van de website kost € 50,- per update." Volgens mij klopt dat niet met elkaar. -waarom vermeld je javascript apart (volgens mij zullen de meeste klanten niet willen weten hoe je iets hebt gemaakt maar vooral wat je hebt gemaakt) Portfolio -ik vind 2 scrollbars naast elkaar erg lelijk, ze zijn nog verschillend ook! -het "Reactie formulier" maakt niet vantevoren duidelijk welke velden je moet invullen -als ik daar alleen mijn voornaam invul dan krijg ik de melding dat ik mijn achternaam moet invullen, en vervolgens is mijn vorrnaam verdwenen. -waarom zet je de cursor niet op het 1e invoerveld zodat ik meteen kan beginnen met invullen? (en na een foutmelding de cursor op het veld dat ik moet wijzigen) uiteraard hoop ik dat je veel werk krijgt! Herman
Link naar reactie
ziet er inderdaad wel goed uit, op de bovengenoemde foutjes na. een site waar websites worden "aangeboden", moet natuurlijk wel zelf goed zijn! bij portfolio zie ik geen scrolbalk, en als ik op een link klik, opent hij niet in een nieuw venster, zodat jou site "weg" is. en ik zou het inderdaad wat "spectaculairder" maken, en dan bedoel ik niet met een welkom filmpje gemaakt met swish, maar andere dingen, zoals een mooier menu, (moet dan natuurlijk wel bij alle browsers werken) en iets interactiever. succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...