Ga naar inhoud

Sitecheck


anoniem

Aanbevolen berichten

wat heb je gedaan? heb kabel, en de titel komt er keurig te staan, maar daar heb je het ook mee gehad. sterker nog, dit is de eerste site die mijn browser liet hangen, en een windows restart afdwong! neem dus snel een andere server, en het .tk domein vertraagt ook gigantisch. wat er gebeurd weet ik niet, maar de mensen daar bij .tk leiden de site eerst om ofzo. neem een click.to ofzo adres.
Link naar reactie
k heb t nog eens geprobeerd, en nu kom ik er wel door! site ziet er qua uiterlijk goed uit. zorg er wel voor dat de geocities banner verdwijnt. dat ziet er gigantisch amateuristisch uit, terwijl je site dat niet echt is. dus: met een andere domeinnaam, andere server (dus ook geen banner), en zonder dat javascriptje dat de pagina inzoomt. is wel leuk, maar erg onprofessioneel. verder heb ik niets te zeggen, om dat ik de source niet kan bekijken! en, nog slechter, is dat je de rechtermuisknop hebt "uitgezet". als je naar een sitecheck vraagt, moet de broncode op zijn minst goed te lezen zijn, maar dat kan zo dus niet. nogmaals: verander: een andere domeinnaam, andere server (dus ook geen banner), en zonder dat javascriptje dat de pagina inzoomt, broncode zichtbaar voor iedereen, geen rechtermuisknop disable script, en die twee kleine banners links, die maken het ook een beetje onprofessioneel. maar, dat is maar mijn mening hoor :D :wink: succes, jules (ook beginnend web"designer")
Link naar reactie
De muisknop blokkeren + fade bij iedere page is erg irritant... Ik heb ff in je broncode lopen snuffelen alleen dit snap ik niet.. [code:1:649a3bf513]<link rel="stylesheet" type="text/css" href="scrollbars.css"> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="fonts.css">[/code:1:649a3bf513] Waarom twee style sheets.. je ken het toch combineren.. ?? Het logo linksboven aan is van slechte kwaliteit. voor de rest vind ik de site er goed uit zien.
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reacties! Oké is zal alle extra 'bullshit' weghalen: het faden en het no-right-click script. De 2 style sheets kan ik inderdaad wel combineren en een beter logo is denk ik niet beschikbaar(zal nog wel op zoek gaan). Ik heb toch het idee dat het trage laden niet door de server en .tk komt maar ergens anders door(mijn eigen site werkt net zo en laad wel snel) Denk dat het door de flash animaties komt die vrij groot zijn (samen 200kb) dus zal ik het geluid eruit halen. hierdoor zullen ze veel kleiner worden. Ik zal ook wel eens vragen of er een budget beschikbaar is voor 'een echte server' Mzzl. Chris
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...