Ga naar inhoud

hoogte van tabellen


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:55c4e1665e="termin8or"]<table cellpadding="0" cellspacing="0">hier komt de rest</table> zo moet het lukken.[/quote:55c4e1665e] Noop, de letters zijn standaard te groot voor 5 pix. Een lege cell kan je wel maken, ook de hoogte [voor bijv gekleurde vakjes zonder verdere invulling], doe je gewoon door ff met de padding te spelen, of desnoods ff een al dan niet transparant gifje erin te stoppen. Let wel: in dat geval mag er GEEN spatie of & nbsp ;'s [staat hier met spaties omdat phpbb het anders niet lust] e.d. in de cell staan, dus direct ><TD> aan elkaar, geldt ook als je er een gif in doet, direct aan elkaar zetten.
Link naar reactie
Let erop dat Netscape <td></td>, <span></span> en <div></div> [b:53ba9eba8b]niet[/b:53ba9eba8b] zal weergeven als deze totaal geen inhoud bevatten. Dit is overigens prima op te lossen door er juist wel een none-breaking space in te zetten en via CSS zet je overflow op hidden, en voila: een kant-en-klare browser-compatibel oplossing. Vereist wel enige oefening, maar het is het waard. - Bas
Link naar reactie
Bedankt, het laag aan de [i:08dbc67d69]& nbsp;[/i:08dbc67d69]. Als ik deze weghaal werkt alles perfect. Als ik daarna nog iets moet bewerken in de webpagina komen ze allemaal weer terug, dus moet ik ze weer allemaal verwijderen (en dat zijn er nogal wat). Is er een manier om deze niet automatisch te laten komen? Ik gebruik Macromedia Dreamweaver MX. Alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:90eda23f4a="BasHamar"]Let erop dat Netscape <td></td>, <span></span> en <div></div> [b:90eda23f4a]niet[/b:90eda23f4a] zal weergeven als deze totaal geen inhoud bevatten. Dit is overigens prima op te lossen door er juist wel een none-breaking space in te zetten en via CSS zet je overflow op hidden, en voila: een kant-en-klare browser-compatibel oplossing. Vereist wel enige oefening, maar het is het waard. - Bas[/quote:90eda23f4a] Is waar, en je oplossing werkt ook, maar so do transp gifs.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...