Ga naar inhoud

website maken


anoniem

Aanbevolen berichten

da weet ik wel! niet dat ik reclame wil maken, maar namo webeditor is een heel goed progje. De codes zijn niet overdreven, heel kort, simpel, geen overbodige poespas. maar inderdaad, begin eens met een boek over html te lezen, zoeentje met veel plaatjes en duidleijke uitleg. html is niet echt moeilijk, althans, de basis niet. je kunt dan getypte html combineren met namo. werkt goed. succes
Link naar reactie
sorry dat ik het zeg, maar frontpage maakt er echt een gigantische zooi van! (word ook trouwens) een super simpele pagina, en microsoft krijgt het dan nog voor elkaar om onderhand 2 A4-tjes vol te krijgen met rare, onnodige code. gebruik dus als het even kan een andere (namo, eng prog, nl handleiding) of nog iest anders. of lees een html boek
Link naar reactie
@rombaft: Ik denk dat je een redelijk oude versie hebt van Frontpage, die er geen XML-troep ingooit. De nieuwere versies doen dat wel, waardoor ze tamelijk IE-afhankelijk worden. Persoonlijk heb ik goede ervaringen met Dreamweaver 4, die ik een tijdje geleden 2e hands heb gekocht, een 1e hands is tamelijk prijzig, weet je :) Dreamweaver vereist wel iets meer kennis, maar als je alleen de WYSIWYG-omgeving gebruikt moet zelfs de grootste sukkel het kunnen ;)
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Zelf ben ik eerst begonnen met een html boek te kopen daarna ben ik begonnen met Dreamweaver en ik heb daarin nog alles kunnen maken wat ik wou, ik werk dan wel voornamelijk met WYSIWYG Maar je moet zelf maar eens kijken waarmee je het liefste mee werkt, want dat is natuurlijk voor iedereen anders. Kan je al wel goed met HTML overweg ofniet, want dan zou ik gewoon een boek kopen en dan gaan werken met een WYSIWYG editor, en vanuit daar kan je ook veel leren, door telkens naar de broncode te kijken.
Link naar reactie
ff offtopic... [quote:3d7c2e4253]check de datum voor een reply... [/quote:3d7c2e4253] kunnen jullie niet zorgen dat als een topic 2 maanden oud is dat als je dan replyed dat hij dan niet helemaal bovenaan komt met zo'n oranje ding dr bij dat dr nieuwe post is... das denk k veel makkelijker want k lees alleen maar alles wat nieuwe posts heeft... wouter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...