Ga naar inhoud

[SITECHECK] Retrogames.nl


anoniem

Aanbevolen berichten

Er is al een aantal keer (heeeeeel lang geleden) naar de vorige site gekeken: Retroworld.nl, maar sinds een korte tijd is er een geheel nieuwe site van ons gekomen, wel over hetzelfde onderwerp: http://www.retrogames.nl zeg maar wat jullie ervan vinden en wat er eventueel aan verandert moet/kan worden... alle reacties zijn welkom!
Link naar reactie
Ziet er netjes uit maar: ik moet eerlijk zeggen dat ik niet héél lang gekeken heb maar één ding irriteerde me nogal en dat was de kleur van je a:hover in de submenu's en indexheaders. Wanneer je eroverheen gaat is de tekst niet meer leesbaar (donkerblauw) :-? Ook vond ik de titel bovenaan wat onduidelijk te lezen... het leek (in mijn inmiddels vermoeide ogen :o ) of er stond Recro Games in plaats van RetroGames. Verder is alles duidelijk leesbaar en de info was makkelijk te vinden. Suc6 D.
Link naar reactie
Ik zou zeggen gebruik ook wat opmaak in je form elementen (input{} en textarea{} oid in je stylesheet) De mouseovers zijn inderdaad niet zo duidelijk vooral in het menu. Gebruik ook wat meer plaatjes van de spelletjes en de karakters. Verder gebruik je overal witte text. Misschien is het leuk om het menu een totaal andere kleur te geven, de inhoud wel wit (voor de rust) en rechts bij details een nuance van de kleur die je links gebruikt. Zo heb je wat meer houvast aan je pagina, want je oog wordt meteen getrokken naar wat belangrijk is.
Link naar reactie
bedankt voor de reacties maar... [quote:ad0da09950="Sabine Bos"]Verder gebruik je overal witte text. Misschien is het leuk om het menu een totaal andere kleur te geven, de inhoud wel wit (voor de rust) en rechts bij details een nuance van de kleur die je links gebruikt. Zo heb je wat meer houvast aan je pagina, want je oog wordt meteen getrokken naar wat belangrijk is.[/quote:ad0da09950] wat bedoel je hiermee??
Link naar reactie
[quote:6cb2cfb6c5="Mo6"]wat bedoel je hiermee??[/quote:6cb2cfb6c5] Je site heeft 3 vlakken: [code:1:6cb2cfb6c5] ------------------------------ | | ------------------------------ | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | ------------------------------ [/code:1:6cb2cfb6c5] De letters links midden en rechts zijn allemaal wit. Geef het menu links een duidelijke afwijkende kleur, en het menu rechts daar een lichtere versie van (felgeel > lichtgeel) Alhoewel geel misschien niet de juiste keus is ;)
Link naar reactie
[quote:c6a783b17d="no_name"]Wat ik niet zo mooi vindt zijn die dunne witte/zwarte lijntjes links en rechts van de site, want als je dan scrollt lopen die lijntjes door elkaar heen en krijg je een storings-effect. Als je de balkjes wat dikker doet is dit volgens mij verdwenen. Voor de rest mooie & snelle site.[/quote:c6a783b17d] ik zal de background ff zo instellen dat de achtergrond niet meer meescrollt bij het scrollen... dan zou het opgelost moeten zijn (nu nog nie trouwens) en sabinebos, je bedoelt alleen de letters neem ik aan? want de achtegrond ook veranderen ziet er vet vaag uit weet ik zeker!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...