Ga naar inhoud

[Dreamweaver MX] Uitleg, sites, boek(en)?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds kort ben ik in het bezit van Dreamweaver MX. Maar ik ben nog niet zo bekend met dit geavanceerde programma. Wie weet er een goede site of een goed boek waarin het programma goed wordt uitgelegd? Een google leverde mij niet zo gek veel op. De [URL=http://cursusdreamweaver.be]cursus[/URL] heb ik al gevonden en was een aardige start. Maar ik wil graag meer, verder. Wie heeft er tips?
Link naar reactie
in een goede boekhandel vind je wel boeken over DW MX. blader ze even door, dan zie je wel welk boek jou het meeste aanspreekt. wil je echt er mee leren werken volg dan een cursus. er zijn genoeg creativiteits centra, opleidingsinstituten, computerclubs, verenigingen ed die DW in het pakket hebben opgenomen... succes ermme
Link naar reactie
Ik heb zelf basiscursus dreamweaver mx gekocht, stonden echter maar een paar dingen die ik echt handig vond, maar voor de beginnende ontwerper van websites is het wel goed. Als je echt een boek wil waar alles in staat zou ik de dreamweaver mx bible kopen of het complete boek (nederlandse versie van bible) als deze al uit is.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...