Ga naar inhoud

Paar probleempjes :)


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen. [b:14ad22bcc2]Vraag 1[/b:14ad22bcc2] Ik probeer een berichtenbalk te gebruiken ([URL]http://www.wwwleraar.nl/php_berichtenbalk.php[/URL]), dan open ik hem met apache en als ik een bericht intyp en druk op submit komt alleen de "schijding" in "scroller.txt". Ik heb het vergeleken met een gastenboek dat ik ook via 2 verschillende php pagina's heb gemaakt en dat werkt wel goed... [b:14ad22bcc2]Vraag 2[/b:14ad22bcc2] Als ik vanaf de site een popupje maak en vanaf dat popupje wil ik weer dat als ik op een link druk in dat popupje dat hij hem opent in de site. niet in het popupje dus maar in de "grote" site
Link naar reactie
[b:f58bcb6535]Antwoord 1[/b:f58bcb6535] [i:f58bcb6535]fputs($file, "<?php echo' $schijding $bericht $schijding'?>");[/i:f58bcb6535] Deze regel klopt niet, maak er het volgende van: [i:f58bcb6535] fputs($file, $schijding.' '.$bericht.' '.$schijding);[/i:f58bcb6535] [b:f58bcb6535]Antwoord 2[/b:f58bcb6535] Werk met targets. Dus roep in de popup via een target het originele frame aan. - Bas.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...