Ga naar inhoud

[Sitecheck] Sauerland online


anoniem

Aanbevolen berichten

Als je de link naar je profielwerkstuk bedoelt: - Er staat wat vaak "toen" in je teksten. - De titel is "Hosted By DrakeNet". - Ik zie kleurverschillen tussen de plaatjes en de achtergrondkleur. - Simpele doch doeltreffende layout. - Rustig voor de ogen. - Gebruik evt CSS om het menu wat te verfraaien. - Broncode is netjes op een aantal kleine FP-dingetjes na. Verder weinig op aan te merken, goede site zo op het eerste gezicht. - Bas.
Link naar reactie
ik vind het niet echt een mooi site en dat komt niet alleen door het hoge m$ frontpage gehalte. de achtergrond kleur met witte letter komt een beetje saai over. het menuknopje is niet echt mooi en past niet bij de rest. een plaatje(s) kon niet gevonden worden. kan niet de directe link plaatsen want je werkt met frames... maar hij stond bij het weer bij het weer zie ik allemaal verschillende plaatjes wat ik nou niet echt bij de content vindt passen. ook zonder uitleg wat het nou eigenlijk is. opera geeft de ronding bovenin niet mooi weer (is trouwens zoiezo er pixellig [ot]is dit een woord?[/ot] je gebruikt frontpage (zoals eerder gezegd) en dat is vooral te merken in je broncode en in de laadtijden. het beste wat je kunt doen om dit er beter uit te laten zien is een boek te lezen over html of een van de vele online cursussen is doorlezen (als je kabel hebt of een standaard hoge rekening :wink:). dit is het voorlopig...
Link naar reactie
Mooie site, niks mis mee...geweldige inhoud! (ben gek op skieeen...) Ok....ok het is een FP site, maakt niks uit en wat die laadtijden betreft, die 0,5 seconden op die 12, dat maakt ook niks meer uit.. En de broncode? daar kijken ze alleen hier maar naar....zal iemand die intresse heeft in een ski gebied een WORST zijn... Goede Info!
Link naar reactie
[quote:b485b6138c="GeNic"]En de broncode? daar kijken ze alleen hier maar naar....zal iemand die intresse heeft in een ski gebied een WORST zijn...[/quote:b485b6138c]Dat de gemiddelde Nederlander voornamelijk naar het uiterlijk van een auto kijkt en niet direct naar de werking van de motor betekent niet gelijk dat het geen invloed heeft op de kwaliteit van de auto. Sterker nog, het is voor een groot deel bepalend voor die kwaliteit ondankt dat slechts een klein deel er werkelijk verstand van heeft. - Bas
Link naar reactie
OFF TOPIC: Ja je kunt er dan alles mee gaan vergelijken...Auto's, vrouwen, huizen etc...de buitenkant kan er anders uitzien dan......maar als je een site(je) maakt met FP en je maakt bovenstaande met ook nog daadwerkelijk een inhoud......dan zeg ik PRIMA! Dat is menigmens nog lang niet gelukt.. Draai het maar eens om, een hele mooie website maar totaal doelloos...geen inhoud, helemaal niks...da's pas mooi :-( Maar goed...ik hou wel op...zou hier ook niet de eerste keer zijn...:-)
Link naar reactie
[quote:9b90d2915d="GeNic"]Draai het maar eens om, een hele mooie website maar totaal doelloos...geen inhoud, helemaal niks...da's pas mooi :-([/quote:9b90d2915d]Voor het forum waar de check gepost is, is het mooi genoeg (als er geen inhoud in zit) het is nml het webdesign forum en daar kijken ze meestal naar het uiterlijk en de broncode...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...