Ga naar inhoud

[Sitecheck] Sundance Radio


anoniem

Aanbevolen berichten

kan je niet beter naar een style sheet linken ?? op het end wil je deze site zoveel mogelijk updaten lijkt mij... dan is style sheet gebruiken must.. je frames openen in een nieuw venster.. dan ben je je navigatie kwijt... + de losse files hebben geen title .. misschien bij ieder plaatje een alt tag?? (voor uitleg wie het zijn) zijn maar kleine dingetjes die je moet veranderen.. en ff over de layout.. ik heb het idee dat die oranje kleur teveel overheerst.. maar dat ken aan mij persoonlijke smaak liggen..
Link naar reactie
[quote:bf03d1bc5a="oeroe"]misschien bij ieder plaatje een alt tag?? (voor uitleg wie het zijn)[/quote:bf03d1bc5a]Even een kleine bijscholingscursus: het alt-attribuut is NIET bedoeld om commentaar bij een plaatje te kunnen zetten, maar is een (volgens het W3C) vereist [i:bf03d1bc5a]alternatief[/i:bf03d1bc5a] voor browsers die om wat voor reden dan ook de plaatjes niet kunnen laten zien. In Netscape/Mozilla zal bij plaatjes met alt-attributen ook geen geel infobalkje verschijnen. Hiervoor is speciaal een ander attribuut in het leven geroepen; namelijk het title-attribuut. - Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...