Ga naar inhoud

Frontpage\Dreamweaver.


anoniem

Aanbevolen berichten

hoi allemaal. Ik heb met Front page een website gemaakt. En van de week heb ik Dream Weaver versie 6.0 erbij gezet. nu heb ik nieuwe Flash buttons gemaakt met Dream Weaver. Voor mijn site in Front page. Alles staat er op, maar ik kan ze in Front page niet door linken naar mijn andere pagina's. Heeft iemand een idee hoe ik dat moet doen. En niet zeggen front page eraf gooien. En met DreamWeaver verder gaan ik moet eerst dat programma leren. En ik ben niet zo goed in Engels. Dus ik hoop dan iemand een tip, cq oplossing heeft. Gr Aad. P.s DreamWeaver is wel een mooi programma.
Link naar reactie
Op zich is de opzet van de site samen met de content best goed. Alleen een paar kleine dingen: 1. Het frame met de titel is nogal groot. Hierdoor blijft er wat weinig ruimte over de inhoud van de site. Verder is de titel zelf nogal onduidelijk weergegeven. 2. Waarom wordt er overal een nieuw venster geopend wanneer je op een tip klikt? Op zich is dat nog niet zo'n ramp maar maak dan onderin een keuzemogelijkheid om het venster weer te sluiten (hoef je niet elke keer rechtsboven op dat kruis te klikken :wink: ) 3. De menuknoppen zijn wat 'saai' maar dat is een persoonlijke mening. Suc6 met de site! D. PS: misschien over het hoofd gezien maar op de eerste regel die elke bezoeker lijst staat al een typefout: [quote:1033bec1d2]Bent U net [b:1033bec1d2]al[/b:1033bec1d2] ik enige tijd...[/quote:1033bec1d2]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...