Ga naar inhoud

Hulp met PC samenstellen?


Dion1995

Aanbevolen berichten

Hallo, hier onder staat wat ik zelf allemaal heb opgezocht wat ik in me pc wil hebben. Mijn vragen zijn dan als volgt. 1. Hoeveel watt voeding heb ik hiervoor nodig? is 750 watt genoeg? 2. heb ik die geluidskaart nodig? 3. is de koeling genoeg? 4. past het allemaal bij elkaar qua snelheden (dat je het maximale eruit haalt) 5. nog andere ideeën? ( graag niet veel duurder dan het nu al is) alle goedkoopste prijzen gepakt van pricewatch (tweakers) MSI B85-G43 Gaming Crucial MX100 256GB Corsair Carbide SPEC-03 Red Led Intel Core i5 4670K Boxed XFX R9 290X 4GB Core Edition Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU Samsung 840 EVO 250GB Cooler Master TX3 evo 5.1 geluidskaart alvast bedankt!
Link naar reactie
1 het minimum benodigde watt is: 520, maar u kunt beter een 750 watt psu gebruiken 2 omdat het moederboard al over 7.1 onboard audio beschikt zult u de geluidskaart in het begin niet nodig hebben, maar later als u meer games doet, die veel audio vragen/een nieuwe headset, kunt u beter wel een nieuwe audio card kopen 3 de koeling zal niet voldoende zijn, dit is omdat u een gaming rig maakt, kunt u beter een behuizing kopen zoals de: http://www.coolermaster.com/case/full-tower-haf-series/haf935/ deze beschikt over 2 3x120mm fan slots die kunnen gebruikt worden voor een 120-360mm radiator, voor waterkoeling 4 de snelheiden zijn voldoende, maar u kunt beter een upgrade kit kopen hiermee bespaart u geld, en mogelijke snelheidsverlies http://www.alternate.nl/html/product/listing.html? order=ASC&sort=PRICE&lk=9527&tk=7&navId=15381#listingResult 5.1 enkele (verbeterende ideen die ik al genoemd had) een ugrade kit de coolermaster haf stacker 935 als case (deze is geschikt voor high-end waterkoeling) 5.2 waterkoeling, meer fans in de case, voor een betere airflow. 5.3 u kunt beter alles bij de goedkoopste winkel halen, (4launch/ alternate) indien u bij 10 verschillende winkels besteld komen er nog vele verzendkosten bij, maar als u bij bv: 4launch besteld en u in eindhoven woont kun u dit zelf ophalen. ik had zelf ook op deze manier een pc samengesteld, maar kwamt tot de conclusie dat bij 1 winkel kopen toch goedkoper en gemakkelijker is. 5.4 indien u meer vragen heeft geef maar een reactie
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...