Ga naar inhoud

cursus webdesign


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:223ad9fa24="tiptop"]Ik ben bezig met het oprichten van een eigen bedrijfje op het gebied van loopbaanadvisering en wil daar een eigen webside bij maken. Met een klikbalk en zo, reacties kunnen ontvangen via email, info weergeven..enz. Heb gn kennis van HTML en zo..maar ben wel wat technisch aangelegd. Zoek bijvoorbeeld ook een standaardvoorbeeld om zelf aan te passen. Bedankt alvast voor jullie reacties. Ik hoef alle toeters en bellen niet te leren. Alleen wat nodig is voor mijn webside om die goed te kunnen inrichten en onderhouden. Misschien woont er wel iemand in de buurt bij mij ( omgeving van Enschede) die me op weg wil helpen. Bedankt alvast.[/quote:223ad9fa24] Ik woon niet in de omgeving van Enschede, maar ben er wel regelmatig in de buurt. Ik wil wel een keer langskomen om je op weg te helpen. Ik ben verder absoluut geen professional, maar het lukt me wel redelijk om een website op te zetten, (zie bv mijn homepage) en als je nog een beginner bent kan ik je zeker op weg helpen. Stuur me maar een berichtje als het je wat lijkt. [edit] Oeps, zie nu pas dat deze thread al weer 3 maanden oud is :o Dus als het nog nodig is dan hoor ik het wel. [/edit]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...