Ga naar inhoud

Webdesign School


anoniem

Aanbevolen berichten

Hai, Misschien een ongewone vraag maar ik denk stel hem es hier. Ik zou graag naar een MBO school gaan waar ik webdesign krijg. En les krijg in Adobe Photoshop, Dreamweaver, Flash etc etc. Weet er iemand een school?? Ik weet dat ik het ook aan mijn school kan vragen maar die weten ook niet alle scholen. Ik heb het liefst een school hier in brabant, maar dat ligt eraan hoe ver de reistijd is, dus alle suggesties zijn welkom. Groetjes, Helen
Link naar reactie
Hoi, Ja de Eindhovenseschool is de oplossing voor je, met de opleidng MultiMedia vormgeven. Je leert daar alles over de programma' s voor het maken van Websites, CD-Rom producties en Animaties. Ik zit er zelf ook op, 2e jaars. Er zijn natuurlijk veel meer grafishce lycea' s zoals in Utrecht, Amsterdam, Rotterdam e.d Veel suc6
Link naar reactie
Hoi Helen, Misschien nog een tip; op het Roc Eindhoven gaat volgend jaar een 1 jarige opleiding van start met de veelbelovende titel: "multimedia" Voorwaarde is wel dat je minimaal een Havo diploma of een mbo niveau 4 diploma hebt. A.s. zondag is er een open dag (26/01) op alle ROC's Maar als ik eerlijk ben die opleiding die Katrien adviseerde lijkt me heel leuk (maar duurt dus wel 4 jaar) En als ik echt heeel eerlijk ben; een ROC is nogal mega en onpersoonlijk, De Eindhovense school is zelfstandig en mag z'n onderwijs naar eigen goeddunken invullen en ik weet uit goede bronnen dat ze dat heel erg goed doen! Het is in elk geval een veel gezelliger school en ze hebben erg veel goede en vakkundige docenten in huis (Ik werk zelf op het ROC, sterker nog ik ga de nieuwe opleiding van 1 jaar mede ontwikkelen, tja erg eerlijk dus)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...