Ga naar inhoud

hoe zet je nou die code in je frontpage


anoniem

Aanbevolen berichten

hoe zet je nou bijvoorbeeld deze code &lt;a href="#" <SPAN class=styletekst>onMouseOver="alert('Dit is een onMouseOver event!');" onMouseOut="alert('En dit een onMouseOut event!!');"</SPAN>&gt;Plaats de muiscursor hier!&lt;/a&gt; in je frontpage, bij mij komen er dan steeds letters te staan en dat is niet goed webmaster laat nou eens een keer mijn posting staan ik ben al uren aan het zoeken, mogen hier alleen mensen komen die alles snappen dan?
Link naar reactie
Deze code dus: [code:1:0914c53b76] <a href="#" <SPAN class=styletekst>onMouseOver="alert('Dit is een onMouseOver event!');" onMouseOut="alert('En dit een onMouseOut event!!');"</SPAN>&gt;Plaats de muiscursor hier!</a> [/code:1:0914c53b76] FP kan nogal "nukkig" omgaan met extern toegevoegde code. Als je het script invoert in de "html" stand kom je een heel eind. Lukt dat niet open dan je pagina in kladblok en plak het script er op die manier in. [quote:0914c53b76="Driversr"] webmaster laat nou eens een keer mijn posting staan ik ben al uren aan het zoeken, mogen hier alleen mensen komen die alles snappen dan?[/quote:0914c53b76] Ik wijs je nog een keer op: [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=59999]Nieuw in Webdesign? Lees dit eerst...[/url]; als je vragen niet aan die "spelregels" voldoen kan het een slotje opleveren. t.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...