Ga naar inhoud

Sitecheckje


anoniem

Aanbevolen berichten

waar je op moet letten is om geen spaties in je bestandsnamen te plakken [code:1:80090da432]Wild%20Gym[/code:1:80090da432]. Je site bouwt ook traag op in het begin (adsl). Ik weet niet hoeveel ruimte png afbeeldingen innemen, maar misschien moet je gif gebruiken. Een achtergrondpatroontje is misschien wat interessanter. Ik heb nog even op wat links geklikt en hij is erg traag. Ik hoop dat je er wat aan hebt. (ik ben trouwens geen ouwe rot) :wink:
Link naar reactie
Ik zou bij trainingen de tijden netjes onder elkaar uitlijnen, is wat verzorgder en overzichtelijker. Daarnaast zou ik de tekst "tekst" bij contact vervangen door "bericht", ook dat lijkt me iets duidelijker, maar het zijn maar details. Ik denk dat de grootste winst te halen valt door de tekst in de bordeaux-rode balk te vervangen door plaatjes met een mooi lettertype en het geheel wat minder breed uit te lijnen waardoor het prettiger lezen wordt. Overigens zijn png-bestanden bedoeld als een nieuwe standaard ter vervanging van gif-bestanden, hoewel de laatste in sommige gevallen veel kleiner kan zijn qua bestandsgrootte. - Basje.
Link naar reactie
Geen idee, ik denk het eerlijk gezegd niet aangezien het binaire bestanden zijn. Op de site van het [url=http://www.w3.org/]W3C[/url] staat het volgende over [url=http://www.w3.org/Graphics/PNG/]Portable Network Graphics[/url], oftewel PNG:[quote:fa81d8a2c5]PNG is an extensible file format for the lossless, portable, well-compressed storage of raster images. PNG provides a patent-free replacement for GIF and can also replace many common uses of TIFF. Indexed-color, grayscale, and truecolor images are supported, plus an optional alpha channel for transparency. Sample depths range from 1 to 16 bits. [/quote:fa81d8a2c5]- Basje
Link naar reactie
Over het algemeen is png een stukkie kleiner als dat gif is, de compressie is beter met veel minder loss. PNG biedt heel veel mogelijkheden, veel meer dan gif en uiteraard -zoals al gezegd- patentvrij, dus geen gedoe zoals met gif atm. PNG ondersteund meerdere vormen van transparency, animations, enz enz... Vervelend dat bijv IE van MS er nogal moeilijk over doet, erg flauw imho. Je moet wel een beetje uitkijken met welke proggies je werkt, het vervelende is dat bijv PSP erg slecht png exporteerd, dat is altijd 24 bits, en dat is natuurlijk overdreven hoog, meestal is 8 bits wel voldoende, maar het kan ook nog lager voor plaatjes waar niet veel verschillende kleuren in zitten [kan overigens ook met gif].
Link naar reactie
effe over het feit dat de link niet meer werkt. Blijkbaar hebben mijn ouders de pc afgezet. De site staat namelijk op de server die ik op mijn pc draaien heb. Aangezien ik nu op verplaatsing zit kan ik hem niet terug opnieuw opzetten maar [url=http://members.lycos.nl/wildgym/]hier[/url] kan je hem ook vinden, maar dan zonder de keuzemogelijkheid bij kalender
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...