Ga naar inhoud

aanmaken van gastenboek


anoniem

Aanbevolen berichten

bese medegebruikers, ik beheer een homepage voor onze badmintonclub, en ik doe dit met FP2002, waardoor ik zonder al te veel kennis van webdesign, toch een leuk resultaat kan boeken, waar iedereen tot nu toe tevreden mee is. Maar het kan altijd beter natuurlijk, een van de ideeen die ik tot uitvoer wil brengen is het aanleggen van een gstenboek, waar een ieder reacties kan plaatsen. Kan iemand me vertellen of dit kan in FrontPage2002? Zo nee, hoe kan ik het dan integreren in mijn huidige front-page bestanden? Helemaal overschakelen naar andere programma's is nu geen optie. bedankt voor de hulp
Link naar reactie
Ondersteund je hoster FP extensies? Zo ja, dan zit er vast wel een gastenboek funcite in FP zelf. Nee? Dan kan je kijken naar perl of php gastenboeken, maar ook hiervoor geld dat er ondersteuning nodig is voor php of perl. Als dat ook niets wordt zijn er talloze "remotely hosted" gastenboeken: www.bravenet.com www.cutandpastescripts.com www.alxnet.com succes! t.
Link naar reactie
Hallo Teacher, bedankt! ik heb bij mijn host provider gekeken, en deze ondersteund inderdaad geen FP-extensies (DDS, de digitale stad). Ik moet dus opzoek naar een alternatief. De alternatieven die je geeft, kunnen die werken in combinatie met mijn DDS provider, of moet ik dan mijn homepage overzetten, naar deze providers die je noemt? bedankt, Ruud
Link naar reactie
ik heb ze allemaal eens bekeken. Ik moet zeggen, de een ziet er wat beter uit dan de andere. Waar ik het voor wil gebruiken is voor een vereniging, dus het aantal gasten en berichten zal wel mee vallen. En gratis is zeker in de proeftijd te prefereren. Ik denk dat ik Tboek maar eens ga proberen. Valt het wel mee met de reclame die dit ding oproept? gr. Rudolf
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...