Ga naar inhoud

iTunes kan geen verbinding maken met de iPhone ivm een time-out. Iemand enig idee hoe dat op te lossen?


Angy42

Aanbevolen berichten

Controleer of je de nieuwste itunes versie hebt. Als dat zo is, verwijder itunes even en installeer itunes opnieuw. Mocht dit niet helpen ; Controleer of je computer de nieuwste versie van het besturingssysteem heeft. Als je na het bijwerken de computer opnieuw moet opstarten, controleert u na de herstart opnieuw of er updates zijn. Op een Mac: kies ‘Software-update’ in het menu Apple (). Installeer alle beschikbare updates. Op een Windows-pc: ga naar de pagina Microsoft Windows Update. dan volg even de stappen van de volgende link, en dan zou je eruit moet komen. http://support.apple.com/kb/TS1368?viewlocale=nl_NL
Link naar reactie
Bedankt voor de snelle reactie. Besturingssysteem en itunes etc. zijn allemaal up-to-date. ik had itunes al verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Computer opnieuw opgestart en allerlei andere adviezen die ik tegen kwam opgevolgd. Met mijn iPad kan ik sindsdien wel verbinding krijgen met itunes, alleen nog niet met mijn iPhone. Dan lijkt het dus dat het aan mijn iPhone ligt, of zie ik dat verkeerd?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...