Angy42 Geplaatst: 18 juni 2014 Delen Geplaatst: 18 juni 2014 Dat geldt voor de iPhone 4. Met de ipad 2 kan ik wel verbinding maken met iTunes. En alles is up-to-date. Link naar reactie
Oscar53 Geplaatst: 19 juni 2014 Delen Geplaatst: 19 juni 2014 Controleer of je de nieuwste itunes versie hebt. Als dat zo is, verwijder itunes even en installeer itunes opnieuw. Mocht dit niet helpen ; Controleer of je computer de nieuwste versie van het besturingssysteem heeft. Als je na het bijwerken de computer opnieuw moet opstarten, controleert u na de herstart opnieuw of er updates zijn. Op een Mac: kies ‘Software-update’ in het menu Apple (). Installeer alle beschikbare updates. Op een Windows-pc: ga naar de pagina Microsoft Windows Update. dan volg even de stappen van de volgende link, en dan zou je eruit moet komen. http://support.apple.com/kb/TS1368?viewlocale=nl_NL Link naar reactie
Angy42 Geplaatst: 20 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2014 Bedankt voor de snelle reactie. Besturingssysteem en itunes etc. zijn allemaal up-to-date. ik had itunes al verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Computer opnieuw opgestart en allerlei andere adviezen die ik tegen kwam opgevolgd. Met mijn iPad kan ik sindsdien wel verbinding krijgen met itunes, alleen nog niet met mijn iPhone. Dan lijkt het dus dat het aan mijn iPhone ligt, of zie ik dat verkeerd? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.