Ga naar inhoud

MSN Messenger op site


anoniem

Aanbevolen berichten

Wie weet er een scriptje waardoor je rechtstreeks vanaf je site iemand kan toevoegen op MSN? Op mijn site www.totally-you.nl kun je klikken op MSN messenger dan komt er een pop-up schermpje met uitleg. Het mooiste is als men op de link klikt er dan gelijk het scherm van MSN verschijnt toevoegen via e-mailadres... Ik heb een ID op Eyecu: http://piercingstudio.eyecu.com Daar kun je aanklikken MSN Messenger en dan kom je dus gelijk in dat script...maar hun reageren niet op de mail die ik nu hier maar plaats.... WIe o wie weet wat???? Grz Nicole www.totally-you.nl
Link naar reactie
Hee Boei toch nog ff vraagje, misschien weet je het wel? Als ik op 1 pagina het script meerdere keren plaats krijg ik foutmeldingen. Ook werkt het niet met oudere Internet Explorers, met Netscape weet ik het niet. Ik heb het zo aangepast, te bekijken op www.totally-you.nl Bovenaam staat een blauwe menubalk, waarin je MSN Messenger kunt aanklikken. Er komt een pop-upje tevoorschijn, met de uitleg over toevoegen van MSN, én de link naar het script. Als ik het scriptje "rechtstreeks"op alle pagina'plaats kunnen de bezoekers van mijn site dus niet kijken hoe het script werkt ALS ze een oudere Internet Explorer hebben. DUs: Weet jij hoe het sacript wél kan draaien op oudere browsers, én weet jij of ik het script meerdere keren op 1 pagina kan plaatsen? ALvast bedankt!! Grz Nicole
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...