Ga naar inhoud

HULP BIJ FREESERVERS.COM


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn pagina klaar maar nu downlaod hij hem niet van frontpage For Name enter XXX.htmlplanet.com. For Password enter your FreeServers password. Then click the "OK" button IK GEEF MIJN PASSWORD EN DAN GEEFT HIJ DEZE MELDING this operation requires end user permition en dan zit ik dus weer bij het password??? kan iemand mij helpen
Link naar reactie
[quote:f2a1e6686a="Driversr"]ik heb nu 5 pagina in frontpage gemaakt waar kan ik die nu op het net zetten dat ik geen pops heb of niet veel en ik em dan op internet heb?[/quote:f2a1e6686a] Door een GOED hosting bedrijf te kiezen... Goede GRATIS hosting bestaat eigenlijk niet, dan krijg je altijd een berg popups. Niet zo vreemd natuurlijk, want dat gratis moet ergens vandaan gehaald worden. Goede hosting hoeft je geen fortuin te kosten, maar geld ben je altijd kwijt. Daar krijg je wel een goed bereikbare website voor terug, met goede ondersteuning (dus niet dat gemekker wat je nu hebt). Overigens hebben "we" dit ook al in je vorige post behandeld: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=449357&highlight=#449357
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...