Ga naar inhoud

[sitecheck] http://www.compdimension.nl/


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil het heel graag niet afkraken, maar ik heb ook bij de index het gevoel naar phpbb te zitten kijken... Alleen de header is selfmade heb ik het gevoel, dus eik is het een headercheck ipv een sitecheck imho. Header ziet er opzich wel aardig uit, alleen vind ik hem wat ongenuanceerd, te dikke lijnen met te weinig ingebrachte effectjes of leukigheden. Het 'logo' aan de linkerkant begrijp ik niet helemaal, wat moet dat rechthoekig ding voorstellen? Ik zag er iig in eerste instantie een winkelwagentje in. Het font voor comp demension is wel leuk gekozen, is dat eigen fabrikaat of hebbie dat ergens vandaan?
Link naar reactie
De bedoeling van ComP DimensioN is dat het een forum is, net als dit. We hebben phpBB alleen een beetje opgemaakt, met idd een frame bovenin. Het gevoel dat je naar phpBB zit te kijken is dus niet zo gek, dat is hier net zo. De portal (beginpagina) hebben we ergens vandaan en die hebben we ook weer verbouwd. Dat winkelwagentje moet een computertje voorstellen :roll:
Link naar reactie
[quote:2618ce2067="Johan Stokking"]De bedoeling van ComP DimensioN is dat het een forum is, net als dit. We hebben phpBB alleen een beetje opgemaakt, met idd een frame bovenin. Het gevoel dat je naar phpBB zit te kijken is dus niet zo gek, dat is hier net zo. De portal (beginpagina) hebben we ergens vandaan en die hebben we ook weer verbouwd.[/quote:2618ce2067] M.a.w. we zitten hier het werk van anderen te checken wat jullie een beetje hebben aangepast...? [aan bijv het phpbb is vrijwel nix aangepast]
Link naar reactie
opzich een zeer leuke site maar inderdaad zoals phrea heeft gezegd ziet het er nogal standaard uit mischien is het ook leuk als jullie de term hoax leren... [quote:90835f2c52] Een hoax (spreek uit: hooks) of poets is een internetterm voor een loze of valse waarschuwing of een verzonnen verhaal over virussen en trojan horses. Eindeloos verspreid door goedbedoelde internetgebruikers, waardoor een hoax zich min of meer hetzelfde gedraagt als een virus. Van origine is een hoax een misverstand of slechte grap. De term komt waarschijnlijk van 'hocus' uit de uitdrukking 'hocus pocus pas'. Een van de eerste en zeer bekende hoax heette Good Times (1994) en zou de hele vaste schijf wissen. Deze hoax circuleert nog steeds over internet. Een enkele keer wordt van een hoax een echt virus gemaakt met dezelfde naam, zoals PKZ300. Andere bekende hoaxes zijn Irina, Ghost en Deeyenda. Bij anti-virus makers Symantec staat een aktueel overzicht van hoaxes. [/quote:90835f2c52] http://securityresponse.symantec.com/avcenter/hoax.html dit naar aanleiding van jullie laatste berichten meest gevaarlijke virus ooit virus ! ! ! NIEUW MSN VIRUS ! ! ! Door zulke berichten verspreiden jullie dit alleen maar verder :-? *gaapt*
Link naar reactie
[quote:6e3a70e34d="craze"]*gaapt*[/quote:6e3a70e34d] Op die tekst heb ik al een copyright. :D :wink: De portal stelt nog helemaal niks voor. Er staat in principe nog niks op. Dit is geen site, maar een 'uitvergroting' van het nieuws. Die frames zijn zwaar irritant, maar dat heb ik geloof ik al gemeld aan de admin.. Naja deze sitecheck is een beetje te vroeg....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...