Ga naar inhoud

webmail voor eigen domein


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:84914a47fe="Johan Stokking"][quote:84914a47fe="H-J Eiten"]Ik heb een eigen domein bij een hosting-partner, maar ik wil graag mail via webmail binnen kunnen halen. Zijn er webtools/programma's die de pop3 / imap protocollen ondersteunen?[/quote:84914a47fe] Is dat geen scriptrequest....[/quote:84914a47fe] Is dit een antwoord op mijn vraag...? Wat maakt het nu uit of de posting precies in de goede staat. Ik zoek een oplossing om een webmail pagina op te maken in HTML. Dat daar een beetje scripting in voor komt kan ik toch ook niet weten? Als ik hem dubbel post is het ook niet goed.....
Link naar reactie
zo maak je vrienden ja. Lees nou eens wat er staat. Johan Stokking vraagt zich gewoon af of dit een verzoek om een compleet script is, niet of het in het juiste forum staat. In mijn ogen is het dat niet, maar dat doet er niets aan af, dat Johan wel het recht heeft om dat te vragen. Als jij vervolgens te dom bent om die vraag te snappen en ook al zo dom bent om dan zo vriendelijk op hem in te gaan en zelfs zo dom bent dat je het antwoord niet allang gevonden hebt op de link van BasHamar, waarna je hier alleen nog had hoeven terug te keren om hem even te bedanken.. tja, dan verdien je ook geen antwoord.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...