anoniem Geplaatst: 26 september 2002 Delen Geplaatst: 26 september 2002 Ik heb een eigen domein bij een hosting-partner, maar ik wil graag mail via webmail binnen kunnen halen. Zijn er webtools/programma's die de pop3 / imap protocollen ondersteunen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2002 Kijk eens op [url=http://www.sourceforge.net]SourceForge[/url], daar hebben ze hele interessante programma's staan. Even goed zoeken en de specificaties lezen, dan vind je vanzelf wat... - Basje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2002 [quote:c2cfc203cb="H-J Eiten"]Ik heb een eigen domein bij een hosting-partner, maar ik wil graag mail via webmail binnen kunnen halen. Zijn er webtools/programma's die de pop3 / imap protocollen ondersteunen?[/quote:c2cfc203cb] Is dat geen scriptrequest.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2002 [quote:84914a47fe="Johan Stokking"][quote:84914a47fe="H-J Eiten"]Ik heb een eigen domein bij een hosting-partner, maar ik wil graag mail via webmail binnen kunnen halen. Zijn er webtools/programma's die de pop3 / imap protocollen ondersteunen?[/quote:84914a47fe] Is dat geen scriptrequest....[/quote:84914a47fe] Is dit een antwoord op mijn vraag...? Wat maakt het nu uit of de posting precies in de goede staat. Ik zoek een oplossing om een webmail pagina op te maken in HTML. Dat daar een beetje scripting in voor komt kan ik toch ook niet weten? Als ik hem dubbel post is het ook niet goed..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2002 Nee het staat in de regels dat dat gewoon niet mag. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2002 Ik wijk af van mijn vraag maar ik word er af en toe zo moe van als mensen gaan mierenn#%ken over waar de posting hoort. Ik weet toch niet dat er scripting aan te pas komt, want als ik de oplossing had geweten DAN HAD IK TOCH NIETS GEPOST......... :evil: :evil: :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2002 zo maak je vrienden ja. Lees nou eens wat er staat. Johan Stokking vraagt zich gewoon af of dit een verzoek om een compleet script is, niet of het in het juiste forum staat. In mijn ogen is het dat niet, maar dat doet er niets aan af, dat Johan wel het recht heeft om dat te vragen. Als jij vervolgens te dom bent om die vraag te snappen en ook al zo dom bent om dan zo vriendelijk op hem in te gaan en zelfs zo dom bent dat je het antwoord niet allang gevonden hebt op de link van BasHamar, waarna je hier alleen nog had hoeven terug te keren om hem even te bedanken.. tja, dan verdien je ook geen antwoord. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2002 dubbel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2002 Dan ben je idd wel dom jah... Sluit maar zou ik zeggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2002 Bedankt , stoere mannen,, erg leuke antwoorden...... in plaats dat jullie gewoon even antwoorden....ach laat maar zitten. Bedank voor jullie moetie....... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2002 Graag gedaan. Er staat duidelijk in de regels dat het niet mag en wees blij dat iemand nog zo aardig was om een link te geven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2002 Dit heeft daarnaast ook zeer weinig (lees: niks) met Webdesign te maken... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen