Ga naar inhoud

link aan animated gif in flash 5


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb het volgende probleem: in flash (5) heb ik een animated gif en ik wil dat als er daar op geklikt wordt er naar een webpagina gegaan wordt. Op zich werkt dit al, alleen wil ik dat als je je muis erover heen beweegt de cursor verandert. Bijvoorbeeld in een handje, wat bij normale texturls standaard is. Heeft er iemand enig idee hoe ik dit kan aanpakken? Alvast bedankt, Wouter
Link naar reactie
Ja dat klopt, maar als ik mijn animated gif als button doe, dan beweegt hij niet meer en staat stil bij het eerst plaatje. Hij beweegt trouwens ook niet als graphic, maar alleen als ik hem op movie clip instel. Vind ik trouwens wel raar, want het is toch gewoon een plaatje. Maarja, ik ben pas net met flash begonnen, dus zoveel weet ik er niet van af. Maar graag hoor ik nog andere oplossingen, want het is wel de bedoeling dat mijn animated gif animated blijft. Groeten, Wouter
Link naar reactie
Ok, hier is de oplossing. -Start Flash -Druk op F8 en kies voor MovieClip en deze de naam animated -Importeer nu je animated gif, deze komt dan in de movieclip animated te staan -Ga terug naar je scene en importeer vauit de Library je movieclip animated. -Klik op je movieclip en druk op F8 en kies dan voor button en noem deze anitmated button. -en voila, klaar is kees! ::greetz:: Obi
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...