anoniem Geplaatst: 20 september 2002 Delen Geplaatst: 20 september 2002 Hallo, Ik heb het volgende probleem: in flash (5) heb ik een animated gif en ik wil dat als er daar op geklikt wordt er naar een webpagina gegaan wordt. Op zich werkt dit al, alleen wil ik dat als je je muis erover heen beweegt de cursor verandert. Bijvoorbeeld in een handje, wat bij normale texturls standaard is. Heeft er iemand enig idee hoe ik dit kan aanpakken? Alvast bedankt, Wouter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2002 Als je in Flash van je animated gif een button maakt krijg je altijd een handje als cursor als je er over heen gaat. ::greetz:: Obi Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2002 Ja dat klopt, maar als ik mijn animated gif als button doe, dan beweegt hij niet meer en staat stil bij het eerst plaatje. Hij beweegt trouwens ook niet als graphic, maar alleen als ik hem op movie clip instel. Vind ik trouwens wel raar, want het is toch gewoon een plaatje. Maarja, ik ben pas net met flash begonnen, dus zoveel weet ik er niet van af. Maar graag hoor ik nog andere oplossingen, want het is wel de bedoeling dat mijn animated gif animated blijft. Groeten, Wouter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2002 Ok, hier is de oplossing. -Start Flash -Druk op F8 en kies voor MovieClip en deze de naam animated -Importeer nu je animated gif, deze komt dan in de movieclip animated te staan -Ga terug naar je scene en importeer vauit de Library je movieclip animated. -Klik op je movieclip en druk op F8 en kies dan voor button en noem deze anitmated button. -en voila, klaar is kees! ::greetz:: Obi Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen