Ga naar inhoud

[sitecheck] Roerend Goed


anoniem

Aanbevolen berichten

Geen commentaar? Ik wel natuurlijk (en ik begrijp niet zo goed waarom mensen over mijn eerste punt heen kijken...) De pagina's hebben allemaal "Untitled" als titel, beetje slordig... Daarnaast is de tekst niet erg goed leesbaar, paars op lichtpaars leest lastig en vooral als dan ook die witte lijnen (onderaan zeg maar) erbij komen wordt het echt lastig...
Link naar reactie
[quote:b089132d55="henkz"]Bij voorbaat mijn excuses voor het popup-scherm voor de 800/600 gebruikers. [/quote:b089132d55] Welk pop up scherm? ik heb er geen gezien, alleen een leeg wit venster. Als je op HOME klikt, dan ga je weer terug naar de index, volgens mij heeft dat niet veel nut. Waarom is die mogelijkheid er? resolutie: 800x600
Link naar reactie
[quote:d633bb311a="Bill Gates"]Geen commentaar? Ik wel natuurlijk [/quote:d633bb311a] Had ook niet anders verwacht van jou Bill :wink: . Die leesbaarheid zal ik nog wat aan doen. De titles: slordig inderdaad. Was ik net mee bezig toen jouw commentaar kwam. Wat bedoel je eigenlijk met eerste punt? Gozeling: gebruik "homepage" voor echt de eerste pagina, en anders "site". Daarom staat de link "Home" er ook op. En dat Pop-up scherm: niet het witte scherm is de popup maar de rest.
Link naar reactie
[quote:87db478629="Rumaro"]Ik vraag me alleen altijd af waarom er een "enter" pagina voor moet zitten ?????[/quote:87db478629] Tja, we zitten wat in de creatieve hoek. Dan is een (flash)intro een mogelijkheid. Ik heb gekozen voor een, hoop ik, pakkend en 'anders dan anders' plaatje. Maar daarover kun je uiteraard van mening verschillen.
Link naar reactie
[quote:3fad777952="Bill Gates"]Ik vind het ook totaal overbodig.[/quote:3fad777952] Das in ieder geval duidelijke taal. Toch vond je het in eerste instantie niet echt storend? Anders had je er zeker al een opmerking over gemaakt in je eerste reactie. [quote:3fad777952="Bill Gates"] Wat probeer je eigenlijk te zeggen met die eerste pagina? Heeft het nut? Vraag je dat eens af zou ik zeggen...[/quote:3fad777952] Suggereer je nu dat ik daar helemaal niet over nagedacht heb? Dat vind ik nogal arrogant om het maar eens zacht uit te drukken. Bovendien heb ik in mijn vorige bericht geprobeerd uit te leggen waarom ik deze keus gemaakt heb. Niet gelezen of niet duidelijk genoeg? Uit de reacties die ik tot nu toe gekregen heb (niet alleen op dit forum) mag ik opmaken dat het wel goed overkomt. Uiteraard mag jij je mening geven hierover, daar vraag ik per slot van rekening om, maar van een mod verwacht ik toch wat meer genuanceerde reacties. En om nog even op die voorpagina in te gaan: - waarom heeft een boek een omslag en een titelpagina? - waarom wordt een kadootje ingepakt? - waarom zijn er cd-hoesjes? - ... Is het "nut" hebben het enige criterium voor lay-out van websites?
Link naar reactie
nee, dat niet, maar ik vind het storend dat ik eerst onnodig op enter moet drukken. Een boek heeft een omslag ter bescherming, een kadopapier om te verhullen wat er in zit. Wil je het nóg spannender maken, dan moet je eisen dat ze een wachtwoord moeten ingeven. Daarvoor moeten ze zich dan eerst aanmelden bij een sexsite. Je kent dat wel, net als bij die illegale warezsites. Dan scoor je helemaal!. :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Link naar reactie
ff snel gekeken; waarom openen de foto's in een nieuw venster? Het zou mooier zijn als je ze in de site verwerkt; bijv. waar nu het logo staat. Als je dan een nieuw venster gebruikt, maak er dan een pop-up van in dezelfde grootte als de foto. Wellicht kan je ook een aantal foto's (of gedeeltes ervan) in de site zelf verwerken, dat maakt de boel een beetje levendiger. De MP3's zijn leuk, leuker is als je een bijv een flashplayertje embed in je pagina, zo ben je niet afhankelijk van mediaplayers die moeten opstarten ed. t.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...