Ga naar inhoud

[html/formulier] Kan niet verzenden.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een formulier gemaakt en als ik deze vanaf mijn hd af open en verstuur werkt deze gewoon goed maar zodra ik hem op i-net plaats en hem van i-net af verzend dan werkt deze niet meer!?i¿ Ik verstuur het formulier dmv ... mailto:mijn@email.adres?subject=Contactformulier enctype="text/plain" ... Wat is er fout? een voorbeeld staat op www14.brinkster.com/javara/bullshit/contact.htm Het doel is om dit formulier uiteindelijk op mijn planet webruimte te zetten (ik heb hem daar ook al opgezet maar daar werkt ie [b:4a657df016]ook[/b:4a657df016] niet ! ! ! BvD, JaVaRa Ps als dit forum bij de scripts/programmeertalen hoort verplaats dan ff ;) :P
Link naar reactie
Heb jij dan misshien zo'n script want dan wil ik het zelf hosten :lol: Het moet alleen verzenden en ik moet er verder nix aan hoeven doen. Ik heb van chello uit zo'n cgi-script maar ik ben een site vor mijn tante aan het maken en die heeft haar site op planet en daarom wil ik het toch, heel, eigenwijs :P ;) , zelf hosten of netfirms of zo. Als iemand een oplossing of een conclusie weet op het originele bericht dan zou dat helemaal geweldig zijn ;) :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie
[quote:59738082e9="henkz"]Volgens mij is dit een hele nuttige link voor jou: :wink: [url]http://www.computerwoorden.nl/woorden/php/index.php3[/url][/quote:59738082e9] Ff zonder offtopic te gaan; geen eens een toelichting waarom die zo handig zou zijn voor mij :-? Als jij een oplossing weet plaats die dan ipv die woordenboek onzin ;)
Link naar reactie
Die link is waarschijnlijk om je op weg te helpen; je form is nl een zooitje. ik heb er zelfs nog een voor je: http://www.dto.tudelft.nl/mirhtml/formul.htm on topic: Bij planet is er wel een mogelijkheid om een formulier te verwerken: http://web.planet.nl/klantenservice/homepages/creeren/feedback.html een kleine tip: Bij de meeste perl scripts moet je wel zelf wat aanpassen. Als je dat niet kan moet je het even leren, de meeste scripts hebben een goed readme. ik gebruik zelf bnbform: www.bignosebird.com t.
Link naar reactie
Dat het zo'n zooite, lijkt, komt omdat het met een WYSIWYG is gemaakt, deze voert nl. een code in die aangeeft dat het met dat programma is gemaakt en nog wat onzin :evil:. Maar ik heb nooit klachten met het programma. Maar wat ik nu het vreemde vind is, is dat mijn formulier vanaf de hd wel wordt verzonden maar va het i-net niet! Ik kan het form heus wel zelf schrijven, dat is het probleem niet. Het probleem is dat ik dan niet zo makkelijk de absolute posities kan aanmaken en de achtergrond kleur, het lettertype, lettergrootte en de letterkleur kan aanpassen. Dus mijn vraag is gewoon of iemand weet HOE het kan dat het formulier het va de hd het wel doet en vanaf het i-net niet? dan weet IK genoeg! Th@nX
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...