Ga naar inhoud

[PowerPoint] Teamwebsite maken


anoniem

Aanbevolen berichten

Op mijn speurtochten door de MS producten kwam ik het volgende tegen: In elk officeXP applicatie kunt u een Teamwebsite maken. Uiteraard wil ik dit uitproberen. Ik volg de handleiding en je wordt men raad en daad bijgestaan. Elk tekstvak waar je informatie in moet voeren geeft een tooltip, en het kan dus niet mis. Maar het wil maar niet lukken. Nu vroeg ik me af of er hier ook iemand is die het wel gelukt is?
Link naar reactie
[quote:a792ab1785="Dilbert"]Wiep moest even z'n ei kwijt...[/quote:a792ab1785] Nee hoor. Dit is een serieuze vraag. Wanneer je in een officeXP applicatie rechtsonderin kijkt, zie je daar "Netwerklocatie toevoegen" staan. Als je daar op klikt verschijnt er een schermpje waar je wat gegevens invoert, en dan kun je kiezen uit sjablonen. Maar de aanwijzingen helpen mijn niet verder dus heb ik zelf maar een netwerklocatie aangemaakt op een andere manier. Echter, de mogelijkheid om dan een sjabloon te gebruiken ben je natuurlijk wel kwijt. En teacher, het gaat me niet om de netwerklocatie maar om de eventuele webpage-achtige uiterlijk. En misschien wel scripting. Deze Sharepoint Teamsites zijn volgens de MS informatie complete BBboards, dus ik was benieuwd. Maar ik ben nu de site van MS aan het doornemen. [img:a792ab1785]http://212.120.108.145/images/netwloc.gif[/img:a792ab1785]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...