Ga naar inhoud

gaarne reacties op website


anoniem

Aanbevolen berichten

Op onderstaand adres vind je de website van onze bridgeclub. Het oogt in eerste instantie misschien een beetje saai, maar primair voor mij is de informatie welke de leden (en andere belangstellenden) hier kunnen vinden over onze club. Gaarne opbouwende kritiek. :wink: Bij voorbaat hartelijk dank. [url]http://people.zeelandnet.nl/cn.rookvrij[/url]
Link naar reactie
ff snel Ik mis een manier om de intro aftebreken. Er naar kijken is nu mis of meer verplicht. Waarschijnlijk zijn er ook mensen die ff snel de uitslagen van weet ik veel wat willen zien. Die zitten niet op een (lange) intro te wachten. :wink: ow en dit rood op donkergroen (wat je links hebt gebruikt) lees niet zo heel lekker. Ik zou daar een andere kleur gebruiken (of veel lichter rood).
Link naar reactie
Ziet er mooi uit. Leuk die kaarten op de achtergrond! Wat betreft kleurkeuze menu sluit ik me aan bij de vorige spreker... Het fotoalbum: misschien kan je eerst alle foto's dmv thumbnails laten zien en vervolgens op ware grootte? da's makkelijk opzoeken en je weet meteen hoeveel foto's ja kan verwachten. Ik vind het zelf altijd prettig wanneer in een tekst alleen de links onderstreept zijn....makkelijk herkenbaar... :D
Link naar reactie
Ik ben het volledig eens met de opmerking over het afbreken van de intro. Dit is inmiddels al aangepast. Ook de opmerking over de (donker) rode kleur op de groene ondergrond is zeer zeker waar. Alleen hier moet ik eerst nog wat experimenteren: Een lichte kleur op de donker groene ondergrond leest zeker makkelijker, maar... ik heb de a-tag m.b.v. een CSS style sheet opgemaakt. Dit betekent dat wanneer ik de a-tag een lichte kleur geef, alle links op mijn site eenzelfde lichte kleur krijgen en dat is op de witte ondergrond nou ook weer niet echt goed leesbaar!!! Weet iemand hiervoor een goede oplossing??!
Link naar reactie
[quote:d9732d5e84="W. Antheunis"]Ik ben het volledig eens met de opmerking over het afbreken van de intro. Dit is inmiddels al aangepast. Ook de opmerking over de (donker) rode kleur op de groene ondergrond is zeer zeker waar. Alleen hier moet ik eerst nog wat experimenteren: Een lichte kleur op de donker groene ondergrond leest zeker makkelijker, maar... ik heb de a-tag m.b.v. een CSS style sheet opgemaakt. Dit betekent dat wanneer ik de a-tag een lichte kleur geef, alle links op mijn site eenzelfde lichte kleur krijgen en dat is op de witte ondergrond nou ook weer niet echt goed leesbaar!!! Weet iemand hiervoor een goede oplossing??![/quote:d9732d5e84] Je kunt 2 stylesheets gaan gebruiken. De links in je menuframe laat je dan opmaken door de andere sheet. Ook zou je er voor kunnen kiezen om gebruik te gaan maken van buttons in je menuframe. Veel succes met je site!!!
Link naar reactie
Allemaal hartelijk dank voor de goede suggesties. De links in het menuframe zijn inmiddels vervangen door (beter leesbare) knoppen. Echter nog een probleem: Ik heb getracht een "intro skip" te maken in mijn intro. Dit heb ik gedaan in SWISH 2.0 , [b:196afe01ce]door onderin de movie een tekst ("intro overslaan") te zetten en daaraan een event (ON PRESS) en een actie (GOTO URL...) te koppelen.[/b:196afe01ce] Als ik een en ander in mijn browser check dan werkt alles perfekt. Echter na uploaden naar de server, is de "intro skip" nergens meer te bekennen. Wat kan hiervan de oorzaak zijn???!! :-? Iemand een idee??
Link naar reactie
[quote="Boei"] Je kunt 2 stylesheets gaan gebruiken. De links in je menuframe laat je dan opmaken door de andere sheet. [quote] Of je kan classes gebruiken en dan moet je maar 1 stylsheet maken. je doet dit zo: In je css bestand: A:link.class1{ ... } A:link.class2{ ... } En dan in je html bestand: <a href="iets.html" class="class1">...</a> <a href="ietsanders.html" class="class2">...</a> Of je kan het ook zo als je bijvoorbeeld maar twee sorrten links wilt A:link.class1{ ... } A:link{ ... } <a href="iets.html" class="class1">...</a> <a href="ietsanders.html">...</a>
Link naar reactie
Ik heb in de body van mijn intro-pagina de volgende code opgenomen: [b:6dc567eb65]<body bgcolor="#FFFFFF" onLoad="MM_checkPlugin('Shockwave Flash','','frameset_algemeen.html',false);return document.MM_returnValue">[/b:6dc567eb65] m.a.w. de intro controleert eerst of er een Flash plugin op de PC aanwezig is. Zo niet, dan wordt automatisch de intro overgeslagen. Is dit juist ??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...