Ga naar inhoud

Sitecheck + vraag


anoniem

Aanbevolen berichten

Computeren is altijd al een hobby van me geweest en sinds een jaar probeer ik ook websites te maken. Mijn nieuwste creatie is een paar dagen terug on-line gekomen en ik vind dat hij aardig goed gelukt is. Maar om er van te leren zou ik ook graag opbouwende kritiek van jullie willen hebben. Elk onderwerp heeft zijn eigen html pagina, maar dat vind ik eigenlijk nog niet zo'n succes. Ik zou liever de bovenste 2 cellen en de onderste cel hetzelfde laten blijven en alleen de middelste cel veranderen. Maar ik weet nog niet hoe ik dat aan moet pakken. Verder wil ik ook weten of er mensen zijn met netscape browsers zodat die voor mij kunnen controleren of de statestieken link in de computerpagina en het forum goed werken. Ik heb daar de iframe tag gebruikt en volgens een collega van me werkt dat niet in netscape browsers :-? Nog een vraag: ik heb nu al het een en ander gehoord over het bouwen van dynamische websites. Hoe kan ik me het beste in die wereld storten, want ik wil meer weten over webdisign. De url is [url]www.tomcat.tk[/url] of [url]http://62.238.224.118/[/url] Bij voorbaad dank!
Link naar reactie
[quote:ea38c5b40b="Tomcatrulez"]Nog een vraag: ik heb nu al het een en ander gehoord over het bouwen van dynamische websites. Hoe kan ik me het beste in die wereld storten, want ik wil meer weten over webdisign.[/quote:ea38c5b40b] Ik heb zelf alles geleerd via de tutorials op Jacqieline.com [url]http://www.jacqieline.com/tutorials.php[/url]
Link naar reactie
[quote:924d5406e4="E-Lectric"][quote:924d5406e4="Tomcatrulez"]Nog een vraag: ik heb nu al het een en ander gehoord over het bouwen van dynamische websites. Hoe kan ik me het beste in die wereld storten, want ik wil meer weten over webdisign.[/quote:924d5406e4] Ik heb zelf alles geleerd via de tutorials op Jacqieline.com [url]http://www.jacqieline.com/tutorials.php[/url][/quote:924d5406e4] Thankz man, hier is echt veel te vinden!! Hiervoor had ik alleen maar wat engelse sites wat toch een stuk moeilijker is. En ik ga eerst die www.tomcat.tk betaald registreren en dan onderhandelen over de prijs. Ik moet alleen nog een manier vinden om door middel van mastercard te betalen (ik heb er geen)
Link naar reactie
Hé, ziet er niet slecht uit, alleen een paar kleine dingetjes: - de kleuren vind ik niet super, paars is niet mijn fovoriete kleur, en dat grijze komt net iets te standaard over. Probeer het wat 'fleuriger' (sorry, weet geen ander woord :P) te maken. - Probeer een logo te maken voor dat tomcat, die witte letters zijn nou niet bepaald super. - De letters vind ik net een maatje te groot....ik denk niet dat jouw doelgroep slechtzienden zijn, dus een maatje kleiner moet kunnen denk ik. Als je dat doet denk dan wel aan de opvulling van je site. - Laatste dingetje: Wie is die mandy? Spaans
Link naar reactie
[quote:1e30cd2e4e="D Spaans"]Hé, ziet er niet slecht uit, alleen een paar kleine dingetjes: - de kleuren vind ik niet super, paars is niet mijn fovoriete kleur, en dat grijze komt net iets te standaard over. Probeer het wat 'fleuriger' (sorry, weet geen ander woord :P) te maken. - Probeer een logo te maken voor dat tomcat, die witte letters zijn nou niet bepaald super. - De letters vind ik net een maatje te groot....ik denk niet dat jouw doelgroep slechtzienden zijn, dus een maatje kleiner moet kunnen denk ik. Als je dat doet denk dan wel aan de opvulling van je site. - Laatste dingetje: Wie is die mandy? Spaans[/quote:1e30cd2e4e] Bedankt voor je tips, ik heb helaas nog maar weinig tijd gehad doordat ik overdag werk en 's avonds moet helpen met aardappels rooien. Maar door de regen zal ik zo snel mogelijk eraan beginnen. Nouwja, het is duidelijk: ik moet wat meer gaan doen aan mijn grafische gedeelte. Alleen logo's maken vind ik echt moeilijk. Ik ben al wat aan het proberen geweest maar het lukt niet zo. Maar ik blijf proberen :p [quote:1e30cd2e4e="GijsvanEgmond"]Best aardige site, alleen het forum in de frameset vind ik niet mooi. Maar de foto's zijn prachtig :)[/quote:1e30cd2e4e] Wat bedoel je hiermee? Moet ik het forum gewoon laten popuppen of vind je die frameset tag niet goed? Dat laatste heb ik namelijk ook zelf proberen te voorkomen, maar met de php include tag kreeg ik allemaal errors. Owja, Mandy is inderdaad een mooi meisje. Ik kwam haar foto's toevallig ;) tegen op internet. Maar nu heb ik een paar weken geleden gehoord dat ze nog maar 13 is :(. Nouwja, ik haal ze nog wel een keer weg als ik een vriendin krijg ofzo.
Link naar reactie
Hey ziet er leuk uit die site, vooral hoe je het netwerk zo inzichtelijk maakt > erg creatief. Ik weet niet voor welke resolutie je de site hebt ontworpen, maar als ik jou was zou ik hem een fractie kleiner maken zodat de site er bij 1024x768 precies op past, dan heb je tenminste geen scrollbalken (dit vind ik een beetje slordig staan). Ik lees hier veel reacties dat je met frames moet gaan werken voor een vaste boven en onderkant; dit is inderdaad een goede oplossing, maar aangezien je met php werkt zou je ook kunnen proberen om een 'header' en een 'footer' te gebruiken. Meer info hierover vind je hier: [url]http://www.openconcept.ca/guide-handf.phtml[/url]. Wat ook een goede site is voor allerlei web-gerelateerde tutorials is: [url]http://www.webmonkey.com[/url]. Mijn site is btw hier te vinden: [url]www.petorian.nl[/url] Grtz Dennis
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...