Ga naar inhoud

hoe vinden jullie mijn website geworden?


Aanbevolen berichten

De indeling is in ieder geval beter geworden, maar er vallen bij gebruik van een 15'' monitor (800x600) delen weg bij zowel het linkerframe als het topframe: [img:38cd810cc3]http://www.ipc-nijkerk.nl/rest/website.jpg[/img:38cd810cc3] Dit kan je verhelpen door de frames een vaste breedte/hoogte te geven (relatieve positionering) i.p.v. "*,..%,..%" (absolute positionering).
Link naar reactie
Een paar tips: 1. De banners verschijnen niet geheel in het scherm (800x600) Ik zie bv. niet de zijkant en onderkant van de lotto banner (zie ook de opmerkingen hiervoor). 2.Ook is de afscheiding advertentie<->website niet duidelijk. Ik zou een zwarte rand om de advertentie zetten. 3. Is het nodig om zoveel frames te gebruiken? Kun je niet alles in één pagina zetten (evt. enkel de rechterframe wel zo laten) en de banners een algemene naam geven (bv. banner1.gif) en indien je de banner wilt veranderen dan hoef je alleen banner1.gif te vervangen door een andere advertentie. 4. Ik vind het irritant als je een link aanwijst en deze word bold of verandert van font-size. De hele tabel kan dan verplaatsen. Gebruik liever een kleur die verandert. 5. Graag ook een home-link bovenaan de subpagina's ipv enkel onderaan. Hopelijk kun je hier wat mee :D
Link naar reactie
Ik vind het maar een bij elkaar geraapt zooitje met reclame onzin. Dit is nou zo'n site die ik niet zou vertrouwen ivm spam enzo. Maar goed, dat is maar mijn mening. Minder reclame en meer grafische vormgeving en een logo. Voordat je rijk wil worden van de banner-reclame moet je eerst bezoekers winnen. Ik denk dat dit niet de juiste taktiek is. Gr. J-P
Link naar reactie
veel tijd en werk aan besteed denk ik, maar waar gaat de site nou over? de reklames vallen meer op dan de werkelijke inhoud. Je zou meer kleur kunnen gebruiken om bv de koppen van de rubriekjes op te laten vallen, of een gekleurde achtergrond met contrasterende letters. Beetje grotere letters zou trouwens ook niet gek zijn.... :o
Link naar reactie
[quote:0d8584a29a="katrien"]... of een gekleurde achtergrond met contrasterende letters.... :o[/quote:0d8584a29a] Zou ik niet doen. Een studie heeft uitgewezen dat de best leesbare website een witte achtergrond heeft met donkere letters. Er is ook een recentere studie die spreekt dat een licht grijze achtergrond beter zou zijn voor mensen met epilepsie maar daar weet ik niet zo veel van.
Link naar reactie
[quote:01965e0e2c="J-P Le Conte"]Ik vind het maar een bij elkaar geraapt zooitje met reclame onzin. Dit is nou zo'n site die ik niet zou vertrouwen ivm spam enzo. Maar goed, dat is maar mijn mening. Minder reclame en meer grafische vormgeving en een logo. Voordat je rijk wil worden van de banner-reclame moet je eerst bezoekers winnen. Ik denk dat dit niet de juiste taktiek is. Gr. J-P[/quote:01965e0e2c] go JP go JP :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...