anoniem Geplaatst: 10 juli 2002 Delen Geplaatst: 10 juli 2002 Na verwerking van de hier opgedane tips zou ik graag willen weten wat jullie van het resultaat vinden. het adres is www.automobiel.com alvast bedankt , jeppie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2002 De indeling is in ieder geval beter geworden, maar er vallen bij gebruik van een 15'' monitor (800x600) delen weg bij zowel het linkerframe als het topframe: [img:38cd810cc3]http://www.ipc-nijkerk.nl/rest/website.jpg[/img:38cd810cc3] Dit kan je verhelpen door de frames een vaste breedte/hoogte te geven (relatieve positionering) i.p.v. "*,..%,..%" (absolute positionering). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2002 bedankt voor de tip ,ik ga hier mee bezig. :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2002 Tja, beetje veel tekst. Je gebruikt grafisch helemaal nix, je wordt alleen doodgegooid met allerlei ads. Grafische onderdelen hoeven niet, maar maken de site wel aantrekkelijker... ::greetz:: Obi Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2002 leuke site, maar wat boei zei gebeurd ook bij mij (17 inch monitor), dus daar zou ik wat aan doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2002 Een paar tips: 1. De banners verschijnen niet geheel in het scherm (800x600) Ik zie bv. niet de zijkant en onderkant van de lotto banner (zie ook de opmerkingen hiervoor). 2.Ook is de afscheiding advertentie<->website niet duidelijk. Ik zou een zwarte rand om de advertentie zetten. 3. Is het nodig om zoveel frames te gebruiken? Kun je niet alles in één pagina zetten (evt. enkel de rechterframe wel zo laten) en de banners een algemene naam geven (bv. banner1.gif) en indien je de banner wilt veranderen dan hoef je alleen banner1.gif te vervangen door een andere advertentie. 4. Ik vind het irritant als je een link aanwijst en deze word bold of verandert van font-size. De hele tabel kan dan verplaatsen. Gebruik liever een kleur die verandert. 5. Graag ook een home-link bovenaan de subpagina's ipv enkel onderaan. Hopelijk kun je hier wat mee :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2002 Ik vind het maar een bij elkaar geraapt zooitje met reclame onzin. Dit is nou zo'n site die ik niet zou vertrouwen ivm spam enzo. Maar goed, dat is maar mijn mening. Minder reclame en meer grafische vormgeving en een logo. Voordat je rijk wil worden van de banner-reclame moet je eerst bezoekers winnen. Ik denk dat dit niet de juiste taktiek is. Gr. J-P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2002 veel tijd en werk aan besteed denk ik, maar waar gaat de site nou over? de reklames vallen meer op dan de werkelijke inhoud. Je zou meer kleur kunnen gebruiken om bv de koppen van de rubriekjes op te laten vallen, of een gekleurde achtergrond met contrasterende letters. Beetje grotere letters zou trouwens ook niet gek zijn.... :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2002 Je kan het best een mooie header erbij doen,dat veranderd het geheel al wat meer.... Ik wil er best 1 maken voor je,mail me maar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2002 [quote:0d8584a29a="katrien"]... of een gekleurde achtergrond met contrasterende letters.... :o[/quote:0d8584a29a] Zou ik niet doen. Een studie heeft uitgewezen dat de best leesbare website een witte achtergrond heeft met donkere letters. Er is ook een recentere studie die spreekt dat een licht grijze achtergrond beter zou zijn voor mensen met epilepsie maar daar weet ik niet zo veel van. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2002 [quote:01965e0e2c="J-P Le Conte"]Ik vind het maar een bij elkaar geraapt zooitje met reclame onzin. Dit is nou zo'n site die ik niet zou vertrouwen ivm spam enzo. Maar goed, dat is maar mijn mening. Minder reclame en meer grafische vormgeving en een logo. Voordat je rijk wil worden van de banner-reclame moet je eerst bezoekers winnen. Ik denk dat dit niet de juiste taktiek is. Gr. J-P[/quote:01965e0e2c] go JP go JP :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2002 h :D eel erg bedankt voor de tips en ga weer verder knutselen aan mijn site Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen