Ga naar inhoud

check


Aanbevolen berichten

[quote:fe7f2363da="Jurriaan R"][quote:fe7f2363da] U hebt een trage verbinding. Op dit moment wordt dit gedeelte geladen, een moment geduld aub! [/quote:fe7f2363da] wow.. nieuw recordje alt-f4. Ga je bezoekers lekker lopen beledigen joh![/quote:fe7f2363da] :) Het is een homepage over mij, dit soort taalgebruik is meer een vorm van humor. Het meerendeel van de bezoekers zijn vrienden die eens komen kijken, en die vinden het leuk. Kijk, kom ik op een willekeurige site en zie dit staan ben ik ook weg, daar niet van, maar het is ook een niet al te serieuze site. Deze check gaat ook meer om de lay-out, en weergave in verschillende browsers dan om taalgebruik. Hiernaast moet je zelf ook eerlijk toegeven: Op het moment dat je de tijd hebt om dit door te lezen, te selecteren en te kopiëren heb je toch ook een niet al te snelle verbinding :-? Het meerendeel van de bezoekers ziet dit niet langer dan 0,5 - 1 seconde en is het dan al weer vergeten... Spaans
Link naar reactie
Nou, ben ik blij dat ik geen klant ben bij de konmarkt... :lol: alle gekheid op een stokkie... 't ziet er goed uit... vind ik tenminste... maar ja wie ben ik... Alleen... maak nou als eerste dat gastenboek in orde... kunnen je bezoekers je van de zelfde humor bedienen... Maar... ga zo door... wordt het echt wel wat, en trouwens... meeste bezoekers zijn je vrienden??? heb je zo'n beroerde communicatie met je vrienden en bekende dat dat via een website moet... :lol:
Link naar reactie
[quote:10d22cca44="blackboarder"]Je pagina'tje wil in mozilla 1.0 niet scrollen.[/quote:10d22cca44] Ik denk dat het percentage bezoekers dat met mozilla op mijn site komt nou niet dusdanig hoog is dat ik daarvoor een ander scrollmethode moet gaan maken, en hij doet het in de meeste browsers wel gewoon, dus hier maak ik me weinig zorgen over, [quote:10d22cca44="Jubutje"]meeste bezoekers zijn je vrienden??? heb je zo'n beroerde communicatie met je vrienden en bekende dat dat via een website moet... [/quote:10d22cca44] :D -> Nee, zo erg is het nou ook weer niet, ik zie ze ook wel een paar keer per jaar langsfietsen ;) ff serieus, een homepage is meer voor de grap, dus vandaar dat er meestal vrienden op komen :) [quote:10d22cca44="Aerypton 2"]Leuk... vanwaar die interesse van al dat bloot?[/quote:10d22cca44] Ben een puber, hormonen gieren door men lijf, vandaar ook een beetje bloot erop ;) Spaans
Link naar reactie
[quote:edb25e372e="Obitorium"]je gebruikt images om je pagina's weer te geven. Waarom heb je dit gedaan?[/quote:edb25e372e] Omdat het mij niet lukt om het gehele venster te vullen met tekst, maar wel als het in een image gezet wordt. [quote:edb25e372e]En als je dit dan toch doet en je gebruikt een klein lettertype, zet dan de anti-aliasing method op NONE, want ik wordt hier scheel van :-? [/quote:edb25e372e] ok, zal ik binnenkort wel veranderen, en oh ja: :o niet te lang kijken dus ;) Spaans
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...